Gå til innhold

Dette vil ingen ende ta...

Anbefalte innlegg

Nå er jaggu eldstemann sjuk, også! Mellom-mor var syk forrige fredag og i hele helga, minsten fikk lungebetennelse på søndag, og eldstemann fikk feber i løpet av skoledagen i dag, og ligger nå langflat på sofaen og ser på "UHU!". Noe han synes er suuuuuper barnslig....

Jaja, hvem skal være hjemme i morgen, da tru!? Far var hjemme forrige fredag også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265651-dette-vil-ingen-ende-ta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som regel sånn, når én først blir syk, baller det bare på seg.

Bor dere langt unna jobben din? Hvor gammel er eldstemann?

Dere har krav på ti sykedager hver i forhold til barna, i tillegg til noen egenmeldinger hver.. de har gjort om systemet der etter at jeg brukte egenmelding sist... dvs... sist gang jeg var borte mer enn to dager i strekk fra jobb. Er ikke helt sikker på hvordan det er nå...

Uansett så er alternativet ditt å få en sykemelding fra legen for å være hjemme med barna til de blir friske. Hun der rektor-sjefen din har ingen mulighet til å motsi deg noe som helst når det gjelder dette.

Jeg ville uansett forresten levert inn en skriftlig klage på henne til en høyere instans... det er ikke lov å oppføre seg ovenfor sine egne ansatte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...