Gå til innhold

Gutt 7 år med feber i 12 dager...

Anbefalte innlegg

Gjest lissemor

Ja som overskriften sier så har minstemann hatt feber mellom 38 og 40,3 i 12 dager nå.

Har vært på legesenteret 3 ganger og tatt crp,men de finner ingenting galt på blodprøvene.

De vil ikke ta han inn til legen så lenge blodprøvene er fine.

Syns dere ikke 12 dager er veldig lenge å gå med feber?Hører jo at det er noen hardnakkete virus ute og går...

Stakkars gutt,han er temmelig lei og frustrert....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265673-gutt-7-%C3%A5r-med-feber-i-12-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor i landet dere bor, men et stykke nord for midt i landet har våre poder hatt slik feber i 8-9 dager, etter feberen forsvant gikk det enda noen dager før formen ble på topp.

Sammen med dette var det snørr på tre av fem, muskelvondt, magevondt (èn med diarè), hodepine, en uhyggelig stygg hoste og slapp/daff/lat.

Vet ikke om dette er årets influensa, men den var ikke noe særlig å ha i hus. (hele bhg og halve skolen her er slått ut)

Gjest lissemor

Vet ikke hvor i landet dere bor, men et stykke nord for midt i landet har våre poder hatt slik feber i 8-9 dager, etter feberen forsvant gikk det enda noen dager før formen ble på topp.

Sammen med dette var det snørr på tre av fem, muskelvondt, magevondt (èn med diarè), hodepine, en uhyggelig stygg hoste og slapp/daff/lat.

Vet ikke om dette er årets influensa, men den var ikke noe særlig å ha i hus. (hele bhg og halve skolen her er slått ut)

Vi bor ganske langt nord i landet.

Vi bor ganske langt nord i landet.

Det høres ut som mitt område

;-)

Ikke så langt unna norges største øyer da, vil jeg tro?

Lykke til ihvertfall med bedring i huset. Etter over to uker med sykdom, var det nesten litt godt å høre krangel og lek i ettermiddag. (de hadde mye å ta igjen)

Gjest lissemor

Det høres ut som mitt område

;-)

Ikke så langt unna norges største øyer da, vil jeg tro?

Lykke til ihvertfall med bedring i huset. Etter over to uker med sykdom, var det nesten litt godt å høre krangel og lek i ettermiddag. (de hadde mye å ta igjen)

Bor i Vesterålen vi:)

Er jo ekkelt å ta så mange dager fri fra jobb og da...

Bor i Vesterålen vi:)

Er jo ekkelt å ta så mange dager fri fra jobb og da...

Ja det er ikke akkurat morsomt å ta fri fra jobb. Vi har delt det mellom oss som best vi har kunnet, men det har blitt noen dager fravær for begge to :-S

Er forresten fra Vesterålen selv, og bor like utenfor Vesterålen nå. Så da kan det vel være noe i samme gaten vil jeg tro.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...