Gå til innhold

Oppdatering om lillepia mi med kreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var ikke så gode nyheter men jeg håper virkelig at det går godt og ønsker dere alle sammen lykke til og god bedring til lillpia.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

1

• Åsemor

1

• hare1365380455

1

• alwaysme

1

Skrevet

Kjære KaVa,

Som mange andre her så har jeg tenkt veldig til dere.

Ord er ikke min sterkeste side, men jeg håper virkelig at jenta deres blir bedre så fort som overhodet mulig.

Skal ringe sykehuset i morgen og høre om de har behov for leker/bøker. For det har mine nok av, vi kan helt sikkert gi endel til de som har sterkere behov for dem.

Vet ikke hva jeg kan si, noen ganger så finnes det bare ikke ord.

Ønsker jenta di god bedring *klem*

Skrevet

Oi! Den var svær! Stakkars lita!

-og stakkars stor...

Håper dere kommer dere gjennom dette, det må kreve en enorm styrke å være der dere er nå.

Her er det mange som tenker på dere, så du får tømme litt "gruff" her når det trengs...

Skrevet

Tenkte på deg her om dagen og lurte på hvordan det gikk...

Varme og styrkende tanker til dere i denne vanskelige tida. Jeg håper av hele mitt hjerte at det går bra med den modige lille jenta di.

Skrevet

Uff og uff. Sender mange varme tanker til dere nå. *Klem*

Gjest Flystripa
Skrevet

Å, kjære vene..! *tørker tårer*

Livet er tøft og urettferdig, jeg finner ikke ord. Hun er jo så lita..! Jeg tenker mye på dere.

*klem*

Skrevet

Uff, så fryktelig at dere må igjennom dette. Sender masse :klem:, og håper det går veien for lillepia di.

Skrevet

Uff så trist å lese. Har tenkt mye på dere og lurt på hvordan det gikk.

Vil bare ønske dere lykke til videre med behandling, og håper på at hun tåler behandlingen bra og blir frisk igjen.

Varme klemmer fra

Skrevet

Hei!

Dette var tøft å lese.

Jeg ønsker dere alt godt, og kjenner klumpen i halsen nå.

Lykke, lykke, lykke til!!!

Mange klemmer fra

Skrevet

ååå neeeei!

fytterakkern det var en ordentlig svulst!

Ta godt vare på hverandre i denne tiden og et tips til dere, skriv dagbok og ta masse bilder selv om det nå er bare elendighet.

*Masse klemmer til dere*

Gjest annlovinda
Skrevet

Ønsker dere alt godt i tiden framover. Lykke lykke til.

kakki1365380609
Skrevet

Mange varme tanker sendes til dere i kveld. Har tenkt masse på dere. *klem*

Gjest Shira12
Skrevet

Har tenkt masse på dere, og dere kommer til å bli i tankene mine.

*klem*

Skrevet

Så grusomt. Stakkars lille pike og masse varme tanker til dere! Kan ikke forestille meg hva dere går gjennom nå. Tenker på dere, og det gir en stor vekker i hverdagen for oss andre som kun har dagligdagse problemer i hverdagen. Ønsker der masse lykke til med behandlingen.

Skrevet

Uff, dette var virkelig trist å lese. Jeg håper inderlig at det går bra med dere alle sammen og at dere tar godt vare på hverandre.

Skrevet

Huff, så trist. Stakkars lille. En drøss gode ønsker sendes dere.

Skrevet

Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå, men jeg forstår VELDIG godt at livet står litt på "vent" her!

Håper virkelig at lillesnuppa kjemper seg gjennom dette! Krysser alt jeg har og sender masse gode tanker!

Skrevet

Dette var trist å lese. Jeg hadde ikke fått med meg at noen her har et sykt barn. Stakkars liten jente, og for en påkjenning for dere alle.

Lykke til i tiden som kommer, vi er nok flere som tenker på dere nå.

mvh

Skrevet

Åå, så trist å høre - jeg har tenkt på dere!

Ønsker dere masse styrke og mot og krefter i tiden fremover!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...