Gå til innhold

Oppdatering om lillepia mi med kreft

Anbefalte innlegg

Igår holdt jeg faktisk på å legge ut et spørsmål om noen hadde hørt fra dere. Som mange andre her har jeg tenkt mye på dere.

Fint at du orker å holde oss orientert selv om det ikke er bare gode nyheter.

Håper det beste og sender varme tanker. Skal også ta oppfordringen din alvorlig.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

1

• Wibecke

1

• hare1365380455

1

• alwaysme

1

Annonse

Jeg har også vært inne og aktivt sett etter nytt en stund nå, og var inne på å å spørre om noen visste..

Her krysses alt som krysses kan for at det går deres vei!!! Håper så inderlig at dere vinner denne kampen. Takk for at du orket å informere..

Nei så fryktlig trist. Vi får krysse alt vi har og håpe alt går bra.

Og selvfølgelig bør alle støtte kreftsaken. Alle kjenner jo noen som får kreft. Heldigvis overlever de fleste, håper deres frøken blir en av dem.

Håper det går bra med dere, ta godt vare på alle gode stunder.

Annonse

Å, KaVa. Så leit at dere ikke vet noe sikkert enda. Jeg håper så inderlig at det går bra med lisspia di!

Uff, blir helt på gråten her jeg sitter.

Jeg skal sende masse gode tanker til dere. Og jeg støtter foreningen for kreftsyke barn!

*Trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...