Gå til innhold

Habbo hotell - hva er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Visste du at msn også har aldersgrense........16 år tar jeg ikke helt feil.

....og det er _drøssvis_ med jenter fra 8-9 årsalders som bruker.

Bare en liten digresjon.....

Habbohotell er etter det jeg forstår en plass hvor unge jenter møtes og kan kjøpe ting viruellt, og chatte.

SKulle lenge ha vært inne og sett, men hvor blir det av tia når jeg sitter her på dol...:0))

Visste du at msn også har aldersgrense........16 år tar jeg ikke helt feil.

....og det er _drøssvis_ med jenter fra 8-9 årsalders som bruker.

Bare en liten digresjon.....

Habbohotell er etter det jeg forstår en plass hvor unge jenter møtes og kan kjøpe ting viruellt, og chatte.

SKulle lenge ha vært inne og sett, men hvor blir det av tia når jeg sitter her på dol...:0))

Men - eh... tror du det er skummelt?

Det er 13-årsgrense på stort sett alt av USA-baserte nettsteder. Foreldre må undertegne et såkalt COPPA-skjema og fakse over dette eller på annen måte forevise det, for at ungene skal få lov å registrere seg. Det sier i grunnen ikke så mye om "farligheten" ved det som foregår på et nettsted, det er bare et lovvedtak.

Her kan du lese mer om hva Habbo Hotel er:

http://en.wikipedia.org/wiki/Habbo_Hotel

Det er 13-årsgrense på stort sett alt av USA-baserte nettsteder. Foreldre må undertegne et såkalt COPPA-skjema og fakse over dette eller på annen måte forevise det, for at ungene skal få lov å registrere seg. Det sier i grunnen ikke så mye om "farligheten" ved det som foregår på et nettsted, det er bare et lovvedtak.

Her kan du lese mer om hva Habbo Hotel er:

http://en.wikipedia.org/wiki/Habbo_Hotel

Takk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...