Gå til innhold

Heia mamma!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest apropos henne :)

Hun skryter i KK av at hun drakk både øl og champagne mens hun gikk gravid. Skriver hun om det i boka også? Jeg liker dama, men hun sank noen hakk etter at jeg leste de uttalelsene i KK. Jeg synes det er så rart at såpass oppegående (og offentlige) mennesker ikke ser rimeligheten i å avstå fra rusmidler de stakkars månedene man går gravid. Og når man i tillegg skryter av det, kan det jo virke veldig oppfordrende overfor gravide damer som er lettpåvirkelige. Man vet jo ikke hvor lite eller mye alkohol som skal til for at fosteret skal ta skade av det. "Kjendiser" burde gått foran som gode eksempler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265765-heia-mamma/#findComment-2138878
Del på andre sider

Hun skryter i KK av at hun drakk både øl og champagne mens hun gikk gravid. Skriver hun om det i boka også? Jeg liker dama, men hun sank noen hakk etter at jeg leste de uttalelsene i KK. Jeg synes det er så rart at såpass oppegående (og offentlige) mennesker ikke ser rimeligheten i å avstå fra rusmidler de stakkars månedene man går gravid. Og når man i tillegg skryter av det, kan det jo virke veldig oppfordrende overfor gravide damer som er lettpåvirkelige. Man vet jo ikke hvor lite eller mye alkohol som skal til for at fosteret skal ta skade av det. "Kjendiser" burde gått foran som gode eksempler.

Jeg er enig. Direkte uansvarlig. Trodde "alle" vet at kun litt alkohol kan skade fosteret dersom det er i en sårbar utviklingsperiode. Og det er det ikke verdt, det glasset med ekstra god champis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265765-heia-mamma/#findComment-2139001
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...