Gå til innhold

Ei som bodde på en gård, sammen med sine svigerforeldre.

Anbefalte innlegg

Jeg husker så godt en tråd for et eller to år siden her inne. (husker den kanskje ikke SÅ godt, siden jeg ikke husker hvor lenge det er siden)

Det var ei urban dame som bodde sammen med sin mann og Et(?) barn på en gård. De drev melkeproduksjon, og mulig de hadde korn eller gris.

Svigerforeldrene bodde også på gården, i nabohuset like ved.

Jeg husker hun følte seg tråkket på av sine svigerforeldre. De styrte på og ryddet blomsterbedet hennes også. Og det var liksom de to og hennes mann som styrte hva som skulle gjøres og til hvilken tid.

Er det noen som husker henne? Eller hvordan det gikk med henne?

Fortsetter under...

husker ikke hvem det var, men det kan godt ha vært flere slike episoder inne på DOL. Den tråden jeg tenker på er lengre siden.

De to jeg kan huske som har skrevet om noe slikt er vel puttelull og skygge, hvis jeg nå ikke blander sammen med noen andre.

Jeg tror ikke det var noen av de "faste" på Foreldreforum. Jeg tror det var på Samliv, og at det ikke er så veldig lenge siden.

Siden jeg vet at jeg svarte, klarte jeg å finne det:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3138514

Jeg aner ikke hvordan det gikk.

Annonse

Jeg tror ikke det var noen av de "faste" på Foreldreforum. Jeg tror det var på Samliv, og at det ikke er så veldig lenge siden.

Siden jeg vet at jeg svarte, klarte jeg å finne det:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3138514

Jeg aner ikke hvordan det gikk.

Jepp, denne var det.

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...