Gå til innhold

Morsdag - hva har du gjort for din mor i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen, Åsemor!

Jeg har vært på middag hos mamma og pappa i dag, sammen med samboer og broren min.

Hadde med blomster og kake, og så hadde jeg med en boks med sjokolade som broren min kunne gi til mamma, for det surrehuet av en bror hadde jo såklart glemt hele greia;)

Jeg ringte min mor og gratulerte henne med dagen (bor langt unna).

Hjemme markerer vi aldri verken morsdag eller farsdag, men i år hadde åtteåringen snappa opp denne dagen på egenhånd og virkelig tatt affære.

Hun må ha brukt mange timer på SFO, for jeg fikk to armbånd, ett kjede og en ring lagd av plastikkperler og -figurer. Alt var lagt i en hjemmelaga papirboks. Hun var så søt da hun kom tidlig på morgenen og vekte meg med gavene.

I følge pappen hadde hun ikke tenkt på annet de siste dagene, og han hadde blitt innlemmet i disse hemmelighetene hennes om igjen og om igjen.

Det er klart at det ikke tar seg like flott ut å gå alfor mange dagene med all denne plastpyntent (spesielt på jobb), men vi ble enige om at ett armbånd var nok, og at ringen var veldig upraktisk og vond å jobbe med (består av to store plastbikkjer med perler mellom).

Så nå sitter jeg her på jobben med et kjede der noen av plastdingsene har bokstaver som danner ordet "mamma", med et rødt hjerte på hver side, og et armbånd med plasthunder og perler.

Hun er nå søt da, denne godklumpen min. :-)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg ringte min mor og gratulerte henne med dagen (bor langt unna).

Hjemme markerer vi aldri verken morsdag eller farsdag, men i år hadde åtteåringen snappa opp denne dagen på egenhånd og virkelig tatt affære.

Hun må ha brukt mange timer på SFO, for jeg fikk to armbånd, ett kjede og en ring lagd av plastikkperler og -figurer. Alt var lagt i en hjemmelaga papirboks. Hun var så søt da hun kom tidlig på morgenen og vekte meg med gavene.

I følge pappen hadde hun ikke tenkt på annet de siste dagene, og han hadde blitt innlemmet i disse hemmelighetene hennes om igjen og om igjen.

Det er klart at det ikke tar seg like flott ut å gå alfor mange dagene med all denne plastpyntent (spesielt på jobb), men vi ble enige om at ett armbånd var nok, og at ringen var veldig upraktisk og vond å jobbe med (består av to store plastbikkjer med perler mellom).

Så nå sitter jeg her på jobben med et kjede der noen av plastdingsene har bokstaver som danner ordet "mamma", med et rødt hjerte på hver side, og et armbånd med plasthunder og perler.

Hun er nå søt da, denne godklumpen min. :-)

Jeg er sikker på at du er veldig lekker med plastarmbånd på :-)

Spesielt siden det nok gir deg en ekstra stolt "Mammaglans" i øynene :-)

Jeg er sikker på at du er veldig lekker med plastarmbånd på :-)

Spesielt siden det nok gir deg en ekstra stolt "Mammaglans" i øynene :-)

Ja, det skal du se.

Gleden og forventningen som strålte i øynene til henne som ga var i allefall helt ubetalelig.

*smelt*

Gjest Ulvinnen

Ja, det skal du se.

Gleden og forventningen som strålte i øynene til henne som ga var i allefall helt ubetalelig.

*smelt*

Jeg har gått med noen grusomme plasperlesmykker jeg også tidligere, da junior hadde det med å lage det til meg.

Man kan bare ikke skuffe barn som har sittet og strevd for å glede mammane sin.

Til jul fikk jeg en brødfjøl med en fantasifigur på av han, litt enklere med gaver som kan henges på veggen enn dem som må henges på en selv ;-)

Jeg har gått med noen grusomme plasperlesmykker jeg også tidligere, da junior hadde det med å lage det til meg.

Man kan bare ikke skuffe barn som har sittet og strevd for å glede mammane sin.

Til jul fikk jeg en brødfjøl med en fantasifigur på av han, litt enklere med gaver som kan henges på veggen enn dem som må henges på en selv ;-)

Ja, du har veldig rett i det!

Jeg har høyhalset genser i dag, da - så det er bare arbåndet som får fremtre i offentlighetens lys.

(Jeg la fra meg ringen på vasken i går - og da gikk det ikke lang tid før hun fant den og kom løpende etter meg med den. Det er jo bare søtt, da.)

Dere er så heldige som har en mamma!;-) Min døde da jeg var ca. 11 år..

Men- jeg er jo mamma selv!

Og jeg ble vekket kl. 7.30 av ei go'jente, som kunne fortelle meg at jeg kunne få sove leeeeenge... Og så skulle jeg få mat på senga..

JEg ble vekket på nytt kl 9, og da fikk jeg honningkake og saft til "frokost"! Ungene hadde også tegna flere fine tegninger til meg, og eldstemann hadde boltra seg på mamma's hobbyrom, med stempler og dill og dall, og laga DET flotte kortet til meg, vet du!

Ikke så verst å være mamma til de 3 der, nei!;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...