Gå til innhold

Skal hun aldri bli frisk?

Anbefalte innlegg

*Nikker* Lille Frø hadde halsbetennlser hver mnd i tillegg til annet halsvondt, konstant snørrete og hun tok med seg alt som dro forbi av sykdommer i barnehagen. Legen bare skrev ut resept etter resept på antibiotika.

Til slutt forlangte jeg en henvisning til ønh-lege og han bare kikket inn i munnen hennes og spurte om hun i det hele tatt spiste?! Mandlene hennes var så store at det knapt var åpning mellom dem!

Noen uker senere var mandlene tatt og med unntak av en ørebetennelse like etterpå har hun knapt vært syk siden. Ingen halsbetenneler, ikke noe snørr (bare litt blankt når det er kaldt ute) bortsett fra de få gangene hun er forkjøla, ingen luftveisinfeksjoner. Det er nå 4,5 år siden....

Jeg skal absolutt be dem om å få sjekket ut mandlene.

Takk for svar!

Fortsetter under...

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171262631' post='3524170]

Da jeg var lita var jeg syk konstant. Det førte til at jeg fikk et sykt godt immunforsvar ;)

Helt til jeg begynte å jobbe i barnehage... *Hoste* :P

:-)

Ikke bra du er mye syk, men godt å høre at det ikke er unormalt.

Annonse

Gjest Pontiac

Eldstejenta mi var syk omtrent hele første vinteren i barnehagen. Hun hadde også feberkrampeanfall som liten. Pga endel "rare" anfall ble hun testet både for epilepsi og hjertefeil uten at de fant noe.

Først når hun fikk fjerna mandler og polypper rett før treårsdagen, ble det slutt på sykdom. Hun var frisk et helt år etterpå! Nå er hun ni år gammel og sjelden syk.

Stakkar lita.

Min ene sønn begynte da han var rundt tre, støtt dårlig, alltid mye feber uansett om det bare var litt snørring.

Ørebetennelser, sprukkne trommehinner, hoste, forkjølelser, astma, omtrent hele tiden.

Til slutt fikk jeg ham til klinikk hvor de fjernet store mandler, stor polypp og satte dren i ørene.

Borte med forkjølelsene utenom de vanlige "alle" får, bort med hosting, bort med øreverk og bort med astmamedisin.

Stakkar lita.

Min ene sønn begynte da han var rundt tre, støtt dårlig, alltid mye feber uansett om det bare var litt snørring.

Ørebetennelser, sprukkne trommehinner, hoste, forkjølelser, astma, omtrent hele tiden.

Til slutt fikk jeg ham til klinikk hvor de fjernet store mandler, stor polypp og satte dren i ørene.

Borte med forkjølelsene utenom de vanlige "alle" får, bort med hosting, bort med øreverk og bort med astmamedisin.

Sofline :-)

Stakkar lita.

Det er generelt ikke så mye "forkjølelsessykdom" hun får, men det kan godt være det ender med at hun må fjerne mandlene. "Godt" å høre at det ikke er unormalt med mye sykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...