Gå til innhold

Mange som har "hoppe av i svingen barn"?

Anbefalte innlegg

Gjest kjempeanonym

Vi har to barn og er fornøyd med det.Den minste er bare 9 måneder og jeg har ikke begynt på noen prevensjon ennå.

Men i sist uke hadde jeg lagt meg tidlig, og var helt i halvsøvne da samboer ville ha sex. Jeg var så i ørska at jeg ikke la merke til at han ikke brukte kondom. Han hoppa av i svingen,men nå lurer jeg på hva som feiler han? Han har jo tydelig sagt at han ikke ønsker seg flere barn. Samtidig er han fullstendig klar over at jeg kanskje hadde eggløsning rundt denne perioden.

Regner med at mensen kommer snart, men er ikke stressa. Jeg liker nemlig tanken på en baby til, jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266180-mange-som-har-hoppe-av-i-svingen-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt klart mange hoppe-av-i-svingen-barn ja. Ikke at jeg venter et selv altså. Men har hørt om det mange ganger. Så det er nok bare å vente å se nå. Blir du lett gravid, så er sjansen stor, i og med at dette var ved eggløsningstidspunkt.

Gjest kjempeanonym

Det er helt klart mange hoppe-av-i-svingen-barn ja. Ikke at jeg venter et selv altså. Men har hørt om det mange ganger. Så det er nok bare å vente å se nå. Blir du lett gravid, så er sjansen stor, i og med at dette var ved eggløsningstidspunkt.

Har bit gravid på første forsøk tre ganger ( Vi hadde en spontanabort). En del av meg kommer til å være kjempeletta hvis mensen kommer, en annen del av meg hadde elska å få en baby til. Men hva samboer tenker med, fortår ikke jeg.

Gjest også anonym

Har bit gravid på første forsøk tre ganger ( Vi hadde en spontanabort). En del av meg kommer til å være kjempeletta hvis mensen kommer, en annen del av meg hadde elska å få en baby til. Men hva samboer tenker med, fortår ikke jeg.

Som min mann det. Etter første barn ble det hoppe av i svingen fordi han ville gjøre det uten kondom (ellers ble det sjelden sex).

Han tenkte vel med det minste av sine to hoder da... ;-)

Eller kanskje han ikke er så i mot å få et barn til som han tidligere har gitt uttrykk for?

Ja, vår førstefødte ble til på den måten!

Etter fødselen skulle vi liksom bruke kondom, men ble ofte til at vi hoppet av i svingen isteden. Det gikk faktisk 2 1/2 år før jeg ble gravid igjen. (men den spira ble det ingenting av)

Så det kan godt hende at du er gravid, men det kan like godt være at du ikke er det.

Annonse

*S*

Men helt alvorlig: Dette bør dere diskutere ordentlig, slik at enten det blir sånn eller sånn, er dere enige om det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...