Gå til innhold

dansekurs for småttiser?

Anbefalte innlegg

Gutten min er veldig glad i musikk og i å danse. :) Han lir to år til sommeren, så er nok litt tidlig - men spør allikevel: finnes det dansekus (kurs og kurs.. er vel mer for moro skyld) for småttiser, og når er det vanlig (alder) å begynne? Hvor finner jeg i såfall info og tilbud? Blir ikke med det første vi sender han på noe sånt, men tenkte jeg skulle sjekke ut litt. Han klarer ikke stå rolig så fort han hører musikk, og tror det hadde vært veldig artig for han å danse med andre barn.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266200-dansekurs-for-sm%C3%A5ttiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest camomilla'n

Jepp, det finnes. Men jeg vet jo ikke hvor du bor da. Vi gikk foreldre og barn-kurs fra 2 år, så alene-kurs fra 3 år. Nå er det en jente som er ganske moden. Mange som var der kun for å løpe og det blir litt teit. Men hun liker musikk, rytme, bevegelse, så det var midt i blinken.

Jepp, det finnes. Men jeg vet jo ikke hvor du bor da. Vi gikk foreldre og barn-kurs fra 2 år, så alene-kurs fra 3 år. Nå er det en jente som er ganske moden. Mange som var der kun for å løpe og det blir litt teit. Men hun liker musikk, rytme, bevegelse, så det var midt i blinken.

Gutten min løper ikke, han danser. :) Og endelig har hat skjønt at det går an å danse med hele kroppen og ikke bare armene frem og tilbake. :) Så tror det hadde vært midt i blinken for han etterhvert.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...