Gå til innhold

Matlei.. - hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp spist kjøttdeig og spagetti, fiskegrateng, kjøttboller, torsk og poteter.. Ingenting frister. Aner ikke hva jeg skal lage til middag i dag..

Orker ikke pose/boks-mat (posesaus går an), og aner ikke hva vi skal ha til middag. Ikke orker jeg å lage noe som tar lang tid heller. :( Sliten og matlei, så kunne spist knekkebrød for min del, men de to hjemme vil ha middag. Sp hva skal dere ha? Forslag til meg? :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Ganske så mett du da siden du nettopp har spist alt det der ;)

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus i dag, med poteter og gulerøtter.

Skrevet

Her i huset har vi en liten million ferdig stekte pølser fra i går (det FØLES som en liten million, i alle fall), så her skal det lages gryterett med pølsebiter i. Ingen favoritt, akkurat...

Kunne tenkt meg laks, jeg, eller kyllingfileter eller kjøttkaker - eller pannekaker. Alt annet enn PØLSER, i alle fall!

Skrevet

Vi skal ha rester fra i går,- fårikål...

Hva med å kjøpe noen ferdige kyllinger?

Skrevet

I dag blir det laksekarbonader med kokte poteter, gulrøtter og brokkoli.

I morgen tror jeg det kan bli kylling av noe slag.....

Lykke til med matlaginga. vet akkurat hvordan det kan være!

Gjest Flystripa
Skrevet

Hjemmebakt pizza, kyllingvinger, kylling, kyllingfilet, m/ris/chips etc, tomatsuppe m/makaroni + hardkokte egg, ovnsstekt ørret/laks, kokt kveite m/potet, broccoli og gulrot, karbis, hamburger

Skrevet

Kjøttpudding og poteter med tomatsaus! Yuuum. Men nå er du vel ferdig med middagen for idag =)

Skrevet

Ganske så mett du da siden du nettopp har spist alt det der ;)

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus i dag, med poteter og gulerøtter.

*flire*

Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig; hva ble det til middag i dag?

Skrevet

Idag kom jeg hjem til ferdig middag. Gubben hadde laga kjøttkaker med brun saus, poteter og ertestuing. Nyyydelig middag siden det er sjelden vi spiser sånn mat :-)

Skrevet

Alt for sent nå, naturligvis.

Men på Ica har de tilbud på seifilet til kr 19.90 pr kg i dag og i morra.

Jeg kjøpte et kilo, og laget seifilet av ca 1/3 (far i huset ville ikke ha - redd for bein!). Det ble billig middag, det!

Skrevet

Mandager spiser jeg ikke middag.

Jobber hver mandag ettermiddag...

Skrevet

Prøv en grillet kylling, revet i en frisk salat med pinjekjerner og avokado. Smaskens!!!!! Rett og slett kyllingsalat. Server gjerne med et godt brød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...