Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi tildelig. Det var en nydelig jente på 18 mdr. vi skal rise å hent i Kina. Vi skal dra til Kina 22 Mars. Vi vet att det er fem par som skal reise sammen med oss. Vi er veldig spente, og gleder os til å måte dere andre.

Gleder oss til å måte dere som skal rise med oss.

brilleslangen
Skrevet

Gratulerer med jenta. så hyggelig:-) Lykke til på reisen og i fremtiden

Gjest Kinamamma på fub
Skrevet

Jeg tenker at du finner noen av dem på Fub. Selv fikk vi tildeling den 5 februar, men har ikke fått reisedato ennå så jeg tenker at dere ikke reiser med Inor Adopt ?

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta deres og god tur til Kina i mars!

Skrevet

Åh så koselig endelig å lese om en tildeling her inne, har liksom ikke noe på FUB å gjøre så det har vært en etterlengtet nyhet!

God tur til Kina, håper dere får noen fantastiske dager, nå er dere snart i mål :-))

Når hadde dere "LID", kjenner bare noen som venter så veldig nå......kanskje de også har fått vite noe:-))

Skrevet

Åh så koselig endelig å lese om en tildeling her inne, har liksom ikke noe på FUB å gjøre så det har vært en etterlengtet nyhet!

God tur til Kina, håper dere får noen fantastiske dager, nå er dere snart i mål :-))

Når hadde dere "LID", kjenner bare noen som venter så veldig nå......kanskje de også har fått vite noe:-))

Vi har LID 11/10

Vi skal til shanghai d. 22 mars

provins Auhui

Skrevet

Gratulerer med ei lita prinsesse; og ha en riktig flott tur !!!

Skrevet

Jeg tenker at du finner noen av dem på Fub. Selv fikk vi tildeling den 5 februar, men har ikke fått reisedato ennå så jeg tenker at dere ikke reiser med Inor Adopt ?

Gratulerer til deg også !

Skrevet

Vi har LID 11/10

Vi skal til shanghai d. 22 mars

provins Auhui

Mine bekjente har LID i slutten av oktober, så da er de sikkert med i neste runde! Kjenner nesten det kribler, men vi er over denne tiden. Lykke til igjen:-)

Gjest Jie mamma
Skrevet

Gratulerer og god tur!

Vi har også en datter fra Anhui-provinsen. Hvilket barnehjem kommer hun fra ?

Skrevet

Gratulerer og god tur!

Vi har også en datter fra Anhui-provinsen. Hvilket barnehjem kommer hun fra ?

Hun kommer fra Huainan City Childrens Welfare Institute

Skrevet

Gratulerer sååå mye med ei lita jente!!!! Kos dere masse med bildet og reiseforberedelser ;o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...