Gå til innhold

når man har 36 i feber?

Anbefalte innlegg

Gjest noen andre som vet?

I går måtte jeg hente sykt barn på skolen. Hun hadde 38,5 i feber.hun kom hjem la seg på sofaen fikk paracept og fikk hvile seg.

Når hun skulle legge seg om kvelden igjen, var tempen 36.Hva betyr det når barna har lavere teperaturer enn det vanlige.

Mener at minsten også har hatt lavere temperaturer når hun har vært sliten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266340-n%C3%A5r-man-har-36-i-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest noen andre som vet?

Jenta mi har faktisk 35,8 som normaltemp. Jeg har 36.

Men man kan jo ikke snakke om å ha 36 "i feber", feber er over 38 grader såvidt jeg husker definisjonen.

he he. Jeg så det først nå at jeg hadde skrevet feber. Jeg mente selvsagt teperatur på 36 grader, om det er normalt? Hun har vanligvis temperatur på 37 grader når hun er frisk.

he he. Jeg så det først nå at jeg hadde skrevet feber. Jeg mente selvsagt teperatur på 36 grader, om det er normalt? Hun har vanligvis temperatur på 37 grader når hun er frisk.

Har hørt om flere her som har opplevd at ungenes temperatur har gått ned ett hakk ekstra etter feber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...