Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har barn som har Nintendo DS Lite, og som har fått feil på det? Spillet til sønnen vår slår seg av av seg selv med jevne mellomrom. Veldig irriterende selvsagt når han er midt i et spill. Spillet er bare 4 måneder gammelt, så vi skal ta det med tilbake til butikken, men jeg tenkte jeg ville høre her om det er flere som har opplevd det samme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266353-feil-p%C3%A5-nintendo-ds/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke hatt feil på våre, De ble kjøpt i november og desember, og har vært mye i bruk.

Jeg ville lett frem kvitteringen og gått tilbake med den.

Jeg synes forresten at disse spillemaskinene tåler veldig mye. Våre game boy advance har vært i gulvet flere ganger, men virker like bra. Mobilen derimot...

Vi hadde problemer med Nintendoen til sønnen vår for halvannen måned siden, den var ny i oktober med at den nederste skjermen ikke fungerte skikkelig. Vi leverte den inn og fikk den tilbake reparert etter nesten tre uker. Vi behøvde ikke å ha med kvittering siden den var registrert i systemet hos Elkjøp på meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...