Gå til innhold

Ut på reise - Reisebagen, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er kjempefornøyd med Reisebagen. Det er såå greit å pakke i "skap", og mye lettere å finne fram undervegs på turen.

Til helgens hyttetur delte guttene på 5 og 7 år en 60 liters, vi voksne en 80 liters. Minstemor på 11mnd hadde litt her og der. Den andre 60 liters bagen ble brukt til skisko og diverse. (Pluss en Proff til stellebag og en Multibag til toalettsakene.)

Ikke snakk om at jeg ønsker meg tilbake til tiden da vi stupte ned i en bag full av kaos, og aldri fant det vi skulle før vi hadde endevendt hele bagen. Ikke minst er det mulig for andre enn den som har pakket ned (les: meg) å finne fram. Reisebagene er så definitivt det vi foretrekker å pakke i, både til korte og lange turer.

Gjest hos oss

Barna har hver sin av den røde typen, er veldig fornøyd med disse. Henges opp når vi kommer frem,så har de "Klesskap" der vi er. Fungerer flottforå holde system i smått barne-og babytøy.

Har ikke prøvd den store eller brukt de til noe annet enn barnetøy.

Vi har bare en 60 liter men det holder lenge til å pakke for 2 og 9 åringen på 14 dagers sydentur foreksempel . Jeg kjøpte vår når jeg skulle pakke sykehusbaggen sist og den har vært en kjempelur investering . Vår reisebag har i allefall vært på 4-5 flyturer uten å bli ødelagt . Men jeg tar alltid av skulderreima først .

Gjest Flystripa

Vi har bare en 60 liter men det holder lenge til å pakke for 2 og 9 åringen på 14 dagers sydentur foreksempel . Jeg kjøpte vår når jeg skulle pakke sykehusbaggen sist og den har vært en kjempelur investering . Vår reisebag har i allefall vært på 4-5 flyturer uten å bli ødelagt . Men jeg tar alltid av skulderreima først .

Finnes denne 60-liter'n med trillehjul?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...