Gå til innhold

Hva bruke pengene til? (klassetiltak)

Anbefalte innlegg

Gjest klassekontakt

Klassen til datteren min (2. klasse) har tilgang til ca 5000 kr dette skoleåret som kan gå til sosiale tiltak i klassen. Ingen begrensninger knyttet til pengene, kan brukes til alt fra klassefest, bowling eller til innkjøp av utstyr.

Jeg er litt gira på å prøve å finne på noe som ikke forbrukes i løpet av én kveld (de feirer jo stadig bursdager på bowling, hjemme, mcdonalds etc). Et alternativ kan jo være å kjøpe inn datautstyr, turutstyr eller lignende som kan knyttes til et sosialt arrangement, men som også kan brukes senere. Har du et godt tips til hva pengene kan brukes til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266462-hva-bruke-pengene-til-klassetiltak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldige dere er da!

Min tredjeklassing var i fjor på bondegårdstur med klassen, og det var en fin opplevelse. Tror at det kostet 60kr pr elev og de brukte en skoledag på det.

Ellers så kan dere jo ha en overnatting på holmetur eller i en leir?

Jeg vil også nevne at med tanke på inntjening til senere klasseturer, så er et stereoanlegg fint å ha. Da kan dere arrangere disco å få tilbake pengene for anlegg + penger til nye turer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...