Gå til innhold

Gullkorn - om å være forelska

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg satt tett inntil hverandre i soafen i går ettermiddag og småpratet og drakk kaffe mens ungene så på barne-tv.

Da ser femåringen på oss, gliser og sier: "Kyss hverandre da, pappa og mamma!" Og vi kysset fort på munnen.

Så utbryter hun mens hun lager en grimase:

"ÆÆÆÆÆÆÆSJ! Nå er dere forelska!!!!!!"

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266522-gullkorn-om-%C3%A5-v%C3%A6re-forelska/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe:-)

Her i huset vil seksåringen og toåringen opp og koooose når pappaen og jeg kysser. Niåringen snur seg vekk og grøsser (med et smil om munnen) ;-)

Ja, hun minste hos oss blir skikkelig sjalu når vi to voksne koser. Det er kjempemorsomt å se!!! De to andre synes som regel at det bare er koselig :-)

He, he. Det hørtes kjent ut det der.

I går sa Flisen på syv:

far skal du gi kort til mor på Valentines day i morgen?

Nei, jeg feirer ikke Valentines day sier han.

Da er ikke du noe særlig kjæreste av deg. :)

Legger til at jeg ikke har noe forhold til Valentines, det er en greie hun har fra skolen tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...