Mandolaika Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Litt utenfor tema, men regner med at kanskje en del småbarnsfamilier har en sånn boks til å legge bananen i? Noen som vet hvor man får kjøpt disse nå? 0 Siter
sweetness Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hei. Så slike på Meny i går faktisk! Prøv der! Har ikke sett dem andre plasser i det siste. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hva er det for noe? En boks i bananfasong, eller? *undrer* 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hva er det for noe? En boks i bananfasong, eller? *undrer* Ja. Smart hvis man vil ha med en banan i veska, den gjør at man unngår å få en myk og brunflekkete banan innen man kommer fram til jobben fx 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja. Smart hvis man vil ha med en banan i veska, den gjør at man unngår å få en myk og brunflekkete banan innen man kommer fram til jobben fx Aha, alt jeg lærer i dag! ) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Hva er det for noe? En boks i bananfasong, eller? *undrer* Ja, til å ha bananen i istedenfor å få den klæsjet utover i sekken/veska. 0 Siter
Spirello Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Kjøpte min på kiwi, men synes ikke den er så fin som jeg trodde.. Få bananer som passer i den for å si det sånn, de blir heller most i den. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Kjøpte min på kiwi, men synes ikke den er så fin som jeg trodde.. Få bananer som passer i den for å si det sånn, de blir heller most i den. Sier du det? Da er jo litt av vitsen borte. Jeg trodde alle bananer skulle passe i den. 0 Siter
nestenlege Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 jeg kjøpte min på Meny i Bergen. Det er en "bend it like a banana" boks, og jeg har erfart at jeg får omtrent alle bananer nedi, i motsetning til hva noen lenger ned i tråden gir uttrykk for. Ihvertfall hvis du kjøper bananer fra Bama/Dole. Etuiet anbefales, men jeg har ikke sett det noe sted på en liten stund. 0 Siter
emin Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Vi har kjøpt på Spar. Kan ikke si jeg deler Spirello's erfaring, men så har jeg bananholderen i tankene når jeg handler bananer og prøver å unngå de med størst bøy på. 0 Siter
Deanna Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 hvorfor har man bananer i en boks vs på kjøkkenbenken eller noe sånt? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 hvorfor har man bananer i en boks vs på kjøkkenbenken eller noe sånt? Que? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.