April Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Her har det også vært bansen og blonsten. Og dinofleks for refleks. Og jeg sa ofte; "gå og spør far din..." Og det sa jeg visst så mye at hun gikk og ropte "faaaliiin!" etter han... ) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Her har det også vært bansen og blonsten. Og dinofleks for refleks. Og jeg sa ofte; "gå og spør far din..." Og det sa jeg visst så mye at hun gikk og ropte "faaaliiin!" etter han... ) "Og jeg sa ofte; "gå og spør far din..." Og det sa jeg visst så mye at hun gikk og ropte "faaaliiin!" etter han..." LOL! 0 Siter
joppa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Her har det også vært bansen og blonsten. Og dinofleks for refleks. Og jeg sa ofte; "gå og spør far din..." Og det sa jeg visst så mye at hun gikk og ropte "faaaliiin!" etter han... ) Her heter refleks "fullefleks", trykk på siste stavelse. Aner ikke hvor det kommer fra... 0 Siter
Elbereth Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det heter (eller har hett...) banse her også og bonse. Og kaffitraktor. Støvstugar, støvsuggen, støvstyggen, skuskagar. Levenogtei = leverpostei. Noe alle fire plukka opp var henda i sida med et oppgitt; "herredud..." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.