Gå til innhold

En 3 årings betraktinger :-)

Anbefalte innlegg

Vi satt i bilen hjem fra balletten i går kveld når vår 3 1/2 åring kom med følgende betraktning:

"Pappa har jobben, speideren og møter.... (stille litt) og mamma har jobben, kurs, går tur, huset, oss ungene og mannen sin, - oj det var mye det" Jeg klarte å la være å le, men jeg må innrømme at jeg ikke var sen med å fortelle min mann om hennes betraktinger. Nå er hun en ordentlig pappa-jente, for like etter dette utsagnet kan hun fortelle meg at hun har fått seg ny kjæreste! Og nå jeg spør hvem det er så kommer det kontant: "jeg elsker pappa! Han fikk høre det

også:-))

Ha en god dag alle sammen med deres søte små:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266537-en-3-%C3%A5rings-betraktinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...