Gå til innhold

Hormonspiral-- hoppe av i svingen barn....

Anbefalte innlegg

Gjest Hormonspiral?

Har fått de tre barna jeg ønsker meg, men har ikke begynt med prevensjon. Hopper av i svingen- og dette har fungert i tre år nå. Men ser

lenger ned at det nok ikke er en blivende løsning. Jeg har egentlig ikke lyst til å bruke noe hormonellt, men vurderer nå hormonspiral. Høre fra noen at det er topp andre synes det er pyton. Hva er deres erfaringer?

PS jeg er 38 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266552-hormonspiral-hoppe-av-i-svingen-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde så mye problemer med hormonspiralen at jeg advarer alle jeg kan mot den. Jeg har aldri i mitt liv hatt høyt blodtrykk, bortsett fra de månedene jeg hadde hormonspiralen og noen måneder etterpå. Kjempeproblem med ødem (vann i kroppen) og veldig mye hodepine. Var uopplagt, sløv og kvalm hele tida.

Jeg kan ikke anbefale hormonspiral etter at min vandret ut av livmorsveggen og ble gjenfunnet på røntgen på venstre side under 2. ribben... Og deretter ble det operasjon med narkose for å få den ut. Snakk om en skrue løs ;-). Men jeg hadde nok skikkelig uflaks. Var veldig fornøyd med hormonspiralen mellom barn 1 og 2, og ble raskt gravid igjen etter å ha tatt den ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...