Gå til innhold

Jeans til en mammakropp med litt rompe og mage

Anbefalte innlegg

Hvor i alle dager får jeg tak i det?

Jeg bruker str 40/42 og har litt rompe og litt mage. Og har ikke de aller lengste bena. Så jeg kan i hvertfall ikke ha lavt liv, da tyter alt ut over. Heller høyt liv som holder alt litt sammen uten å være trang.

Vil gjerne ha stretch pg litt vidde nederst.

Handlet på HM før, men det passer ikke lenger med fasonger. Og nå finner jeg liksom ikke fram til "mine" butikker. Skulle gjerne hatt noen steder jeg visste at klærne er noenlund meg i fasongen.

Alle forslag mottas med stor takk :-)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes Blend har mye fint i olabukser. Dessuten er buksene forholdsvis rimelige der. Sjekk også JC (har mange ulike merker), Vero Moda og PopIn.

På H&M finner jeg aldri olabukser jeg synes sitter bra, enda jeg bruker str. 36-38... Andre typer bukser er derimot bra på H&M!

BB på H&M har helt greie standardmodeller i (stretch)jeans, både svarte og den blåsjatteringen som til enhver tid er aktuell. Passe høye i livet, stretch, og boot cut (relativt rette bein, men ikke tettsittende). Koster rundt 3-400 kroner.

BB på H&M har helt greie standardmodeller i (stretch)jeans, både svarte og den blåsjatteringen som til enhver tid er aktuell. Passe høye i livet, stretch, og boot cut (relativt rette bein, men ikke tettsittende). Koster rundt 3-400 kroner.

Er BB i så små størrelser da?

Annonse

Gjest lykke til

Ser flere anbefaler "spesialavdelingene" til H&M, KappAhl og Lindex .... kjære deg, du er da "alt for liten" til de avdelingene der.

Klart du kan finne deg ei fin olabukse andre steder.

Tror det er viktig at vi bruker butikkpersonalet mer, B-Young, PopIN, Lindex, KappAhl o.l. har masse fine bukser som du garantert kan bruke :).

Jeg er STOR (str. 46), og jeg får (innimellom) tak i bukser i disse butikkene (det er de største str. som går først)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...