Gå til innhold

Full lønn når jeg begynner igjen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får selvfølgelig full lønn fra og med den måneden du begynner å jobbe igjen - det vil si at jobber du 100% i mars, skal du også ha 100% lønn i mars.

Når du får mars-lønnen, vet ikke jeg, det kommer an på hvordan bedriften din gjør det, men mitt inntrykk er at de fleste betaler mesteparten av lønnen på etterskudd, slik at mars-lønnen får du i mars.

Du får nok full lønn fra den dagen du begynner å jobbe igjen tenker jeg. :o) Om du begynner å jobbe 15. mars, men har lønnsutbetaling som gjelder hele mnd fra 1-31 er det klart at du ikke får verken 80% eller 100% for hele mnd, ettersom du har jobbet 100% bare halve mnd.

Gjest Underskrift

Jeg regner med at du som folk flest har etterbetalt lønn for måneden som gikk.

DVS, jeg får februar lønnen i slutten av februar, mars lønnen i slutten av mars.

Så dvs. at du får 100% lønn først i slutten av Mars, siden det er da du har begynt og jobbe 100% igjen.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...