Gå til innhold

Synes Zakko er skikkelig ufin!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    11

  • Mary Poppins

    10

  • mrxx

    4

  • sheba

    1

Mest aktive i denne tråden

Diskuter sak, ikke person.

akkurat DET burde du tenkt på litt før!! på dol er det lov å diskutere, være uenige osv, men all den dritten du lirer av deg er unormal... ! håper du forsvinner fra dette forumet, jeg gidder iallfall ikke svare deg lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Diskuter sak, ikke person.

Du har rett og slett vært forferdelig ekkel i kveld!

Har sagt det til deg, men du er arrogant, og tar ingen råd til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat DET burde du tenkt på litt før!! på dol er det lov å diskutere, være uenige osv, men all den dritten du lirer av deg er unormal... ! håper du forsvinner fra dette forumet, jeg gidder iallfall ikke svare deg lengre..

Hyggelig du ble plutselig, da. Farvel, ønsker deg det samme som jeg vet du ønsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett og slett vært forferdelig ekkel i kveld!

Har sagt det til deg, men du er arrogant, og tar ingen råd til deg!

I like måte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Hyggelig du ble plutselig, da. Farvel, ønsker deg det samme som jeg vet du ønsker meg.

Rettelse: Som vi alle ønsker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Takk!

Jeg tror at du har veldig behov for oppmerksomhet, men du får det ikke der du er.

Trist for deg, for jeg vet at du kan veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du har veldig behov for oppmerksomhet, men du får det ikke der du er.

Trist for deg, for jeg vet at du kan veldig mye!

Kan jeg veldig mye? Hvorfor er plutselig tonen en helt annen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er helt edru nå men jeg har lest det som har blitt skrevet her og har noen innvendinger likevel.

Skriver vi ikke alle noen ganger ting som ikke helt passer seg? Hvor mange ganger har ikke f.eks prozak kalt andre for ekstremt stygge navnt uten å ha blitt skjelt fullstenidig ut? Og forresten? finnes det noen lov om at det bare er lov å skrive så og så mange innlegg? Ser nemlig at flere reagerer på antall innlegg zakkoo skriver. Dol er jo for pokker åpen for alle?? eller?

Jeg synes det er flott jeg at noen lager tråder, så kan man selv velge om man vil svare eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster her inne. Så fort noen nye kommer hit og lager mange tråder så får de etterhvert bare dritt. Hadde en gammel traver skrevet det samme ville det vært.. jo A OK!

Jeg driter faktisk i hva zakkoo har skrevet ikveld, for jeg vet hva han har skrevet før. Og hittil virker han bare som en hyggelig (noe over enthusiastisk her inne kanskje) men likeså koselig fyr.

Og til deg hidi; du har faen meg skrevet mye sykt her inne (glemmer aldri tråden til solsikkefrø) du også så at du tillater deg skrive innlegg til webbis er søren meg helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg tror at du har veldig behov for oppmerksomhet, men du får det ikke der du er.

Trist for deg, for jeg vet at du kan veldig mye!

Har lest de fleste trådene dine, og jeg kan jo ikke si at du er dum!

Men?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er helt edru nå men jeg har lest det som har blitt skrevet her og har noen innvendinger likevel.

Skriver vi ikke alle noen ganger ting som ikke helt passer seg? Hvor mange ganger har ikke f.eks prozak kalt andre for ekstremt stygge navnt uten å ha blitt skjelt fullstenidig ut? Og forresten? finnes det noen lov om at det bare er lov å skrive så og så mange innlegg? Ser nemlig at flere reagerer på antall innlegg zakkoo skriver. Dol er jo for pokker åpen for alle?? eller?

Jeg synes det er flott jeg at noen lager tråder, så kan man selv velge om man vil svare eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster her inne. Så fort noen nye kommer hit og lager mange tråder så får de etterhvert bare dritt. Hadde en gammel traver skrevet det samme ville det vært.. jo A OK!

Jeg driter faktisk i hva zakkoo har skrevet ikveld, for jeg vet hva han har skrevet før. Og hittil virker han bare som en hyggelig (noe over enthusiastisk her inne kanskje) men likeså koselig fyr.

Og til deg hidi; du har faen meg skrevet mye sykt her inne (glemmer aldri tråden til solsikkefrø) du også så at du tillater deg skrive innlegg til webbis er søren meg helt utrolig!

Nevner alltid min utestengelse. Føler meg aldri bedre enn jeg er. Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner alltid min utestengelse. Føler meg aldri bedre enn jeg er. Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt...

Og det er vel nettopp det du har gjort med denne tråden ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er helt edru nå men jeg har lest det som har blitt skrevet her og har noen innvendinger likevel.

Skriver vi ikke alle noen ganger ting som ikke helt passer seg? Hvor mange ganger har ikke f.eks prozak kalt andre for ekstremt stygge navnt uten å ha blitt skjelt fullstenidig ut? Og forresten? finnes det noen lov om at det bare er lov å skrive så og så mange innlegg? Ser nemlig at flere reagerer på antall innlegg zakkoo skriver. Dol er jo for pokker åpen for alle?? eller?

Jeg synes det er flott jeg at noen lager tråder, så kan man selv velge om man vil svare eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster her inne. Så fort noen nye kommer hit og lager mange tråder så får de etterhvert bare dritt. Hadde en gammel traver skrevet det samme ville det vært.. jo A OK!

Jeg driter faktisk i hva zakkoo har skrevet ikveld, for jeg vet hva han har skrevet før. Og hittil virker han bare som en hyggelig (noe over enthusiastisk her inne kanskje) men likeså koselig fyr.

Og til deg hidi; du har faen meg skrevet mye sykt her inne (glemmer aldri tråden til solsikkefrø) du også så at du tillater deg skrive innlegg til webbis er søren meg helt utrolig!

Jeg er faktisk enig med deg.

Det er litt synd at det terskelen er så høy for å irettesette en "traver" når h*n bedriver overdreven kritikk av et nytt nick.

Vi har vel (nesten) alle hatt en dårlig dag, lest litt feil og trykket litt for fort på send-knappen.

Zakkoo tok selvkritikk så og si med en gang og det er søren meg ikke mange før ham som har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig med deg.

Det er litt synd at det terskelen er så høy for å irettesette en "traver" når h*n bedriver overdreven kritikk av et nytt nick.

Vi har vel (nesten) alle hatt en dårlig dag, lest litt feil og trykket litt for fort på send-knappen.

Zakkoo tok selvkritikk så og si med en gang og det er søren meg ikke mange før ham som har gjort.

Zakkoo tar bestandig selvkritikk han, såpass har jeg fått med meg. Skulle gjerne sagt det samme om andre "gamle travere" her inne som ikke eier en snev av selvinnsikt.

Merker jeg blir mektig provosert her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er faktisk enig med deg.

Det er litt synd at det terskelen er så høy for å irettesette en "traver" når h*n bedriver overdreven kritikk av et nytt nick.

Vi har vel (nesten) alle hatt en dårlig dag, lest litt feil og trykket litt for fort på send-knappen.

Zakkoo tok selvkritikk så og si med en gang og det er søren meg ikke mange før ham som har gjort.

Så er det merkelig at det alltid er andre enn dem som blir fornærmet i en tråd som må klage til webmaster over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...