Gå til innhold

Synes Zakko er skikkelig ufin!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er helt edru nå men jeg har lest det som har blitt skrevet her og har noen innvendinger likevel.

Skriver vi ikke alle noen ganger ting som ikke helt passer seg? Hvor mange ganger har ikke f.eks prozak kalt andre for ekstremt stygge navnt uten å ha blitt skjelt fullstenidig ut? Og forresten? finnes det noen lov om at det bare er lov å skrive så og så mange innlegg? Ser nemlig at flere reagerer på antall innlegg zakkoo skriver. Dol er jo for pokker åpen for alle?? eller?

Jeg synes det er flott jeg at noen lager tråder, så kan man selv velge om man vil svare eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster her inne. Så fort noen nye kommer hit og lager mange tråder så får de etterhvert bare dritt. Hadde en gammel traver skrevet det samme ville det vært.. jo A OK!

Jeg driter faktisk i hva zakkoo har skrevet ikveld, for jeg vet hva han har skrevet før. Og hittil virker han bare som en hyggelig (noe over enthusiastisk her inne kanskje) men likeså koselig fyr.

Og til deg hidi; du har faen meg skrevet mye sykt her inne (glemmer aldri tråden til solsikkefrø) du også så at du tillater deg skrive innlegg til webbis er søren meg helt utrolig!

Du skriver jo bra til å være full! Sitter du og drikker foran PCen, eller har du vært på byen?

Du har jo rett i at man bare kan la vær å lese alle trådene. Det er ikke begrenset plass på doktoronline.no så vidt meg bekjent.

Takk for støtten uansett! Det ordner seg nok, stemninga kommer til å ta seg opp!

Visste ikke at hidi har skrevet mye dritt før, så takk for den opplysninga også. Det er ofte de største spammerne som er først med å klage.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    11

  • Mary Poppins

    10

  • mrxx

    4

  • sheba

    1

Mest aktive i denne tråden

Du skriver jo bra til å være full! Sitter du og drikker foran PCen, eller har du vært på byen?

Du har jo rett i at man bare kan la vær å lese alle trådene. Det er ikke begrenset plass på doktoronline.no så vidt meg bekjent.

Takk for støtten uansett! Det ordner seg nok, stemninga kommer til å ta seg opp!

Visste ikke at hidi har skrevet mye dritt før, så takk for den opplysninga også. Det er ofte de største spammerne som er først med å klage.

God natt!

Jeg har vært på byen, men skal på møte kl 0815 så tok en tidlig kveld :)

Drit i hva andre sier her, de fleste av oss har skrevet ting til andre som ikke har vært helt ok. Når det gjelder hidi så har jeg valgt å overse det hun har skrevet her inne tidligere fordi jeg faktisk liker henne og synes skriver veldig mye fornuftig og ikke minst er en hyggelig person.. men jeg sitter fa*n ikke å ser på at hun av alle rakker ned på hva andre skriver her inne, når det faktisk bare er en engangstilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det merkelig at det alltid er andre enn dem som blir fornærmet i en tråd som må klage til webmaster over det...

Ja, det er besynderlig. Litt av en barnehage til tider dette her.

Men når det gjelder hidi så har hun faktisk forsvart nye nick tidligere også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner alltid min utestengelse. Føler meg aldri bedre enn jeg er. Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt...

"Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt... "

Rette ræva som driter her ser jeg, lol! Utestengt har du også vært, jeje.

Kanskje er du selv klassifisert som alle de tingene du har kalt meg i kveld, bedre enn det jeg er? Tviler ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på byen, men skal på møte kl 0815 så tok en tidlig kveld :)

Drit i hva andre sier her, de fleste av oss har skrevet ting til andre som ikke har vært helt ok. Når det gjelder hidi så har jeg valgt å overse det hun har skrevet her inne tidligere fordi jeg faktisk liker henne og synes skriver veldig mye fornuftig og ikke minst er en hyggelig person.. men jeg sitter fa*n ikke å ser på at hun av alle rakker ned på hva andre skriver her inne, når det faktisk bare er en engangstilfelle

Visste ikke at hun har blitt utestengt. Kanskje best å holde kjeft da, ja.

Godt møte i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ja, det er besynderlig. Litt av en barnehage til tider dette her.

Men når det gjelder hidi så har hun faktisk forsvart nye nick tidligere også.

:)

Tror hun er litt snarsint enkelte ganger og skriver før hun tenker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

"Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt... "

Rette ræva som driter her ser jeg, lol! Utestengt har du også vært, jeje.

Kanskje er du selv klassifisert som alle de tingene du har kalt meg i kveld, bedre enn det jeg er? Tviler ikke.

Så får webmaster stryke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

"Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt... "

Rette ræva som driter her ser jeg, lol! Utestengt har du også vært, jeje.

Kanskje er du selv klassifisert som alle de tingene du har kalt meg i kveld, bedre enn det jeg er? Tviler ikke.

Skal si en ting som du ikke er! Ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får webmaster stryke meg.

Ingen skal strykes her. Sutring til webmaster er det dummeste jeg vet. Ingen grunn til å utestenge noen, vi er da ikke sandkasseunger med behov for overoppsyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det merkelig at det alltid er andre enn dem som blir fornærmet i en tråd som må klage til webmaster over det...

Var det forresten deg jeg kalte jentetiss forleden? Husker ikke engang hvem det var. Det sier forhåpentligvis litt om hvor personlig det var ment, men du får ha meg unnskyldt uansett, hvis du på noen måte brydde deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Var det forresten deg jeg kalte jentetiss forleden? Husker ikke engang hvem det var. Det sier forhåpentligvis litt om hvor personlig det var ment, men du får ha meg unnskyldt uansett, hvis du på noen måte brydde deg om det.

Nei, jeg tok meg ikke nær av det, men det gjorde tydeligvis andre. Synes vi fikk skværet opp i den tråden før den ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si en ting som du ikke er! Ærlig.

Jeg er selvsagt, som alle andre, ikke bestandig ærlig.

Men hvilke skrøner er det du reagerer på her nå, konkret? Si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zakkoo tar bestandig selvkritikk han, såpass har jeg fått med meg. Skulle gjerne sagt det samme om andre "gamle travere" her inne som ikke eier en snev av selvinnsikt.

Merker jeg blir mektig provosert her nå.

Det skjønner jeg. Selv er jeg som regel for feig til å si fra. Eller jeg orker ikke ta diskusjonen.

Gå og legg deg du. Så skal du se at alt er så meget bedre i morgen kl 8.15. Huff, føler med deg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tok meg ikke nær av det, men det gjorde tydeligvis andre. Synes vi fikk skværet opp i den tråden før den ble slettet.

Hehe, det er en tråd for "Best of DOL" om den boka skulle gå til trykkeriet en gang i framtida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ingen skal strykes her. Sutring til webmaster er det dummeste jeg vet. Ingen grunn til å utestenge noen, vi er da ikke sandkasseunger med behov for overoppsyn?

Kanskje vi trenger det, når alt annet feiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Selv er jeg som regel for feig til å si fra. Eller jeg orker ikke ta diskusjonen.

Gå og legg deg du. Så skal du se at alt er så meget bedre i morgen kl 8.15. Huff, føler med deg.

:)

Nå skal jeg gå og legge meg ja, men så godt at noen er enig med meg :0)

God natt liede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er helt edru nå men jeg har lest det som har blitt skrevet her og har noen innvendinger likevel.

Skriver vi ikke alle noen ganger ting som ikke helt passer seg? Hvor mange ganger har ikke f.eks prozak kalt andre for ekstremt stygge navnt uten å ha blitt skjelt fullstenidig ut? Og forresten? finnes det noen lov om at det bare er lov å skrive så og så mange innlegg? Ser nemlig at flere reagerer på antall innlegg zakkoo skriver. Dol er jo for pokker åpen for alle?? eller?

Jeg synes det er flott jeg at noen lager tråder, så kan man selv velge om man vil svare eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster her inne. Så fort noen nye kommer hit og lager mange tråder så får de etterhvert bare dritt. Hadde en gammel traver skrevet det samme ville det vært.. jo A OK!

Jeg driter faktisk i hva zakkoo har skrevet ikveld, for jeg vet hva han har skrevet før. Og hittil virker han bare som en hyggelig (noe over enthusiastisk her inne kanskje) men likeså koselig fyr.

Og til deg hidi; du har faen meg skrevet mye sykt her inne (glemmer aldri tråden til solsikkefrø) du også så at du tillater deg skrive innlegg til webbis er søren meg helt utrolig!

Svært bra svar MP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner alltid min utestengelse. Føler meg aldri bedre enn jeg er. Og det er godt at vi har mennesker som deg, som kan påminne oss, om hvor dårlige vi er på alt...

Nja, men du mangler kanskje litt evnen til å se deg selv i speilet.

Prøv å se deg litt i andres øyne, kanskje du ikke ser helt det samme som du mener du står for selv.

Jeg er faktisk svært enig med MP i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...