Gå til innhold

Synes Zakko er skikkelig ufin!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    11

  • Mary Poppins

    10

  • mrxx

    4

  • sheba

    1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet i ikke helt edru tilstand men jeg står for poenget mitt :-)

Hehe, jeg så at du skrev at du ikke var helt edru. *rister på hode av dagens ungdom*....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg så at du skrev at du ikke var helt edru. *rister på hode av dagens ungdom*....:-)

*rister på hodet sammen med deg*

Jeg skylder på drikkepress ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg så at du skrev at du ikke var helt edru. *rister på hode av dagens ungdom*....:-)

En flaske rødvin til, så skriver hun som en gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er helt edru nå men jeg har lest det som har blitt skrevet her og har noen innvendinger likevel.

Skriver vi ikke alle noen ganger ting som ikke helt passer seg? Hvor mange ganger har ikke f.eks prozak kalt andre for ekstremt stygge navnt uten å ha blitt skjelt fullstenidig ut? Og forresten? finnes det noen lov om at det bare er lov å skrive så og så mange innlegg? Ser nemlig at flere reagerer på antall innlegg zakkoo skriver. Dol er jo for pokker åpen for alle?? eller?

Jeg synes det er flott jeg at noen lager tråder, så kan man selv velge om man vil svare eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster her inne. Så fort noen nye kommer hit og lager mange tråder så får de etterhvert bare dritt. Hadde en gammel traver skrevet det samme ville det vært.. jo A OK!

Jeg driter faktisk i hva zakkoo har skrevet ikveld, for jeg vet hva han har skrevet før. Og hittil virker han bare som en hyggelig (noe over enthusiastisk her inne kanskje) men likeså koselig fyr.

Og til deg hidi; du har faen meg skrevet mye sykt her inne (glemmer aldri tråden til solsikkefrø) du også så at du tillater deg skrive innlegg til webbis er søren meg helt utrolig!

Nå skulle jeg til å kommentere at hidi ikke kan kalles en gammel traver her inne, siden hun først dukket opp i mai i fjor.

Men nå ser jeg at det slett ikke var det du skrev.

Jeg har ikke sett hva zakkoo har skrevet som fikk hidi i harnisk. Han kan være veldig generaliserende i sine fordommer mot kvinner og kristne, men det er ikke nok til å slette han eller utestenge han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skulle jeg til å kommentere at hidi ikke kan kalles en gammel traver her inne, siden hun først dukket opp i mai i fjor.

Men nå ser jeg at det slett ikke var det du skrev.

Jeg har ikke sett hva zakkoo har skrevet som fikk hidi i harnisk. Han kan være veldig generaliserende i sine fordommer mot kvinner og kristne, men det er ikke nok til å slette han eller utestenge han.

Ja han skriver noen ganger før han tenker, men i motsetning til utrolig mange andre her inne, så har han evnen til å ta selvkritikk og trekke tilbake ting han sier, pluss be om unnskyldning. Jeg synes faktisk det skal telle for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja han skriver noen ganger før han tenker, men i motsetning til utrolig mange andre her inne, så har han evnen til å ta selvkritikk og trekke tilbake ting han sier, pluss be om unnskyldning. Jeg synes faktisk det skal telle for noe.

Jeg har ikke fått med meg selvkritikken og unskyldningene hans.

Jo forresten, han innrømmet tilslutt at det ikke er sikkert at alle kristne mener at dyrene er skapt for dem :)

Men generelt er jeg enig med deg, å kunne ta selvkritikk og be om unskyldning er egenskaper jeg setter veldig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg selvkritikken og unskyldningene hans.

Jo forresten, han innrømmet tilslutt at det ikke er sikkert at alle kristne mener at dyrene er skapt for dem :)

Men generelt er jeg enig med deg, å kunne ta selvkritikk og be om unskyldning er egenskaper jeg setter veldig høyt.

Det gjør jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg til å kommentere at hidi ikke kan kalles en gammel traver her inne, siden hun først dukket opp i mai i fjor.

Men nå ser jeg at det slett ikke var det du skrev.

Jeg har ikke sett hva zakkoo har skrevet som fikk hidi i harnisk. Han kan være veldig generaliserende i sine fordommer mot kvinner og kristne, men det er ikke nok til å slette han eller utestenge han.

Da en motdebattant på en pen måte sa at nå fikk det være måte på FU'er, etter at det var en FU om hvor folk pleide å runke, kalte han henne for en f----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da en motdebattant på en pen måte sa at nå fikk det være måte på FU'er, etter at det var en FU om hvor folk pleide å runke, kalte han henne for en f----

Det var grunn for sletting, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja han skriver noen ganger før han tenker, men i motsetning til utrolig mange andre her inne, så har han evnen til å ta selvkritikk og trekke tilbake ting han sier, pluss be om unnskyldning. Jeg synes faktisk det skal telle for noe.

Ikke for å være ekkel, men jeg har faktisk sagt unnskyld, jeg òg. Dessuten var det ikke meg han kalte *****, men en annen, så jeg klaget ikke på egne vegne!

Har aldri underslått det faktum at jeg har vært utesperret fra DOL, jeg skrev det til Zakkoo, og vedkommende brukte det straks mot meg. Har ikke klaget over det heller.

Ser at jeg alltid kommer til å være syndebukk for enkelte her inne, men det får jeg leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, men jeg har faktisk sagt unnskyld, jeg òg. Dessuten var det ikke meg han kalte *****, men en annen, så jeg klaget ikke på egne vegne!

Har aldri underslått det faktum at jeg har vært utesperret fra DOL, jeg skrev det til Zakkoo, og vedkommende brukte det straks mot meg. Har ikke klaget over det heller.

Ser at jeg alltid kommer til å være syndebukk for enkelte her inne, men det får jeg leve med.

Neida du er ikke syndebukk, men jeg synes man skal være forsiktig med å anklage andre for ting man har gjort selv.

Nok om det, zakkoo viste seg jo ikke helt for å være den h*n var likevel så jeg forsvarer ikke h*n lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...