Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

3

• cec5

3

• Tonette

2

• Linnea78

2

Mest aktive i denne tråden

Hørtes veldig vanlig ut. Min jente var 96 og 15,5 kg da hun var tre år.

Ser at etter nye std er 50 perc på 96 cm og 14,5 kg for gutter.

Din 3-åringe er høyere enn min 4-åring og hun er høyest av alle venninnene på samme alder.

Din 3-åring høres jo egentlig lang ut, ellers helt vanlig.

Annonse

Min 3-åring er 12 kg og 87 cm, så jeg tror ikke din er sånn kjempeliten. ;)

Mariaflyfly: blir han fulgt opp eller er ikke dette noen bekymring for deg/helsesøster??

Vi har en gutt på 2 år og 5 mnd. Han er 10,3 kg og 87 cm. Altså like lang som din gutt. Han blir fulgt opp på barneavd og har tatt div tester uten at de foreløbig har funnet ut noe.

Lengda har stagnert de siste 3 mnd og dette bekymret overlegen. Om 2.3 uker skal de legge han i narkose og ta gastroskopi. Han har vært innlagt 3 ganger siden desember. Det er et helvete (han er mye syk). Slitsomt for han stakkar og alle oss andre.

Annonse

Sorry at jeg trodde hun var en han! DA hadde det vært synd på henne!

Min 5-åring som er gutt er også 102 cm og 13,5 kilo.

Han var stolt da han fortalte at han var den minste av 4-6 åringene i barnehagen.

Min nevø som er på samme alder som min sønn er faktisk enda mindre, så det ligger til familien.

Min mann var alltid den minste i klassen da han vokste opp, men det gikk da greit med han allikevel. Folk er forskjellige og noen er minst, og sånn er det bare. Det er ikke nødvendig å synes synd på de for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...