Gå til innhold

Klage på Reima Buller&Bång?

Anbefalte innlegg

Gjest også en mamma

Tja, hva syns dere?

Vi kjøpte Reima Buller&Bång til begge ungene i høst, og de har vel brukt dem anslagsvis 3 1/2 mnd, og nå er begge dressene totalt utslitt. Stoffet på innsiden av beina (spesielt i knehøyde og nedover) har fått små hull, er "loddent", og trekker vann.

Joda, vi bor på østlandet og har hatt barmarksvinter, men likevel. Burde ikke dressene tåle det? En ansatt i barnehagen mente sterkt at vi burde klage på dressene. Men jeg er i tvil.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266750-klage-p%C3%A5-reima-bullerb%C3%A5ng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reima er kun brukelig på snøføre etter hva jeg har hørt her inne. Helt sprøtt å bruke langt over tusenlappen (ikke sikkert Buller&Bång koster så mye kanskje?) på en dress man knapt kan bruke.

Du kan alltids prøve å klage, men det er slett ikke sikker du når frem.

Reima er kun brukelig på snøføre etter hva jeg har hørt her inne. Helt sprøtt å bruke langt over tusenlappen (ikke sikkert Buller&Bång koster så mye kanskje?) på en dress man knapt kan bruke.

Det gjelder Tec-dressene. De er for snøføre og bare det.

Buller&Bång burde holde selv en barmarksvinter, jeg hadde nok prøvd å klage.

Annonse

Gjest også en mamma

Nei, dette er en vinterdress, så du har neppe noen klagegrunn. Ethvert antrekk som brukes i grus og på barmark, må du regne med slites i stykker. Du ruller deg vel ikke i dritten med Bergansjakka di, du heller?!

Svært så amper?

Jeg spør jo bare. Dressene er "protective wear" og er ment å være slitesterke. Men jeg vet ikke hvor slitesterke de er ment å være.

Gjest også en mamma

Disse koster rundt 7-800 kroner og er IKKE i tec-materiale. Lurer på om det heter enstex eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...