Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Har du opplevd en spontanabort?

Anbefalte innlegg

En vennninne spontanaborterte for kort tid siden, og når jeg tenker etter så har både jeg og veldig mange venninner, kolleger og bekjente som har flere barn også hatt en spontanabort.

Det kunne vært interessant om "statistikken" min gjelder for et større volum også.

Hvor mange barn har du og har du opplevd en spontanabort?

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• NeaNoor

3

• avidi

2

• mermaid

1

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har to barn.

Jeg har antagelig hatt en spontanabort, men det ble bare oppdaget fordi legene bad meg sjekke om jeg var gravid før de ville ta en operasjon på meg etter en ulykke. Da viste gravtesten en svakt utslag, som kunne være en tidlig graviditet. Neste gravtest en uke etter var negativ. Så legene mente at det var mulig at jeg spontanaborterte pga ulykken, men det var umulig å si med sikkerhet.

Jeg har 3 barn, og så vidt jeg vet har jeg ikke opplevd noen spontanabort.

Det kan jo være at jeg har hatt noen veldig tidlige aborter som har vist seg som litt sene og kraftige menstruasjoner, men ikke noen jeg har tenkt over som aborter.

Og jeg vet at jeg er utrolig heldig :)

Annonse

To barn, og jeg hadde en SA for omtrent akkurat 6 år siden (slutten av februar) i uke 8 eller 9.

Så da blir det slik: 1999: gutt født i juni, 2001: SA i februar, 2002: jente født i januar.

Jeg har vært ganske åpen om min SA, og har møtt mange som har opplevd det samme. Både venninner og til og med min bestemor har fortalt om sine SA'er etter at jeg fortalte om min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...