Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Har du opplevd en spontanabort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• NeaNoor

3

• avidi

2

• mermaid

1

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Ca. 25% av alle svangerskap ender i en spontanabort.

Det er derfor noe alle par bør være forberedt på.

Det er ingen grunn til å lage noe oppstyr om en skulle oppleve dette.

Det var heller ikke det som var spørsmålet. Men når du har opplevd dette 5 ganger så gjør det noe med deg. Det er en ganske stor psykisk belastnig som det har krevd ganske mye bearbeidelse å komme over.

Annonse

Annonse

Gjest trultemor26

Jeg vet sannelig ikke. Men det var en gang jeg hadde ekstra sterke mensensmerter ved mens, og ut kom det en hudpose eller hva jeg skal kalle det. I bindet lå det en svær blodig klase, og jeg tok den og skyllet den i vann, så så jeg at det var en skinn-pose på en måte, Jeg trodde det muligens var slimhinnen inni livmora som hadde falt ut. Jeg la den i en boks med vann (sånn at den ikke skulle tørke ut) og bestilte time til lege. Tok jo noen dager da. Jeg kom til legen og han kunne ikke svare på hva det der var. Han viste den frem til en gynekolog og hun sa hun ikke hadde sett tilsvarende. Så ble det bestilt blodprøver, tok jo enda noen dager før jeg fikk tatt dem tror jeg, og hcg var på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...