Gjest man skal høre mye.. Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Snuppa (3 år)kom inn på badet da jeg sto i dusjen.Etter en stund sier hun; "Mamma!Fikk du alt skjegget på rumpa du?" - "og ingen ting her (peker på haka)." " Det er rart!!" :-)) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 "skjegget" på rompa! Haha, det var litt av en kommentar 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg trodde først det var rumpa hun så, og tenkte at det var mye hår på en kvinnerumpe...Først da jeg leste pekkaline sitt svar forsto jeg! Fikk meg en god latter, uansett! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 *hohoho* Fram med hårfjerner'n? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke så lett å skjønne det der... Jentungen min lurte på hvorfor jeg tok på meg "ull" under armene. Hun trodde jeg tok på meg hår med deodoranten (gidder ikke barbere om vinteren) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke så lett å skjønne det der... Jentungen min lurte på hvorfor jeg tok på meg "ull" under armene. Hun trodde jeg tok på meg hår med deodoranten (gidder ikke barbere om vinteren) *LOL* Smører på litt isolasjon i den kalde årstida ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke så lett å skjønne det der... Jentungen min lurte på hvorfor jeg tok på meg "ull" under armene. Hun trodde jeg tok på meg hår med deodoranten (gidder ikke barbere om vinteren) hehe, kan ikke du finne opp en sånn til føttene? Kunne trengt litt "pels" der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.