Gå til innhold

Lita jente som gledet seg ekstremt til karmeval!!!

Anbefalte innlegg

I dag er det karneval i barnehagen. Jentene har gledet seg veldig, særlig hun minste, på snart tre år. Hun hadde bestemt seg for noen dager siden for å være julenisse - men i går kveld fant hun ut at hun heller sklle være klovn.

Hun sovnet litt seinere enn vanlig, i 21 tida. Vi la oss klokka ett. Kvart på to kom jentene opp til oss. Hun eldste ble lagt i storebrors seng og sovnet umiddelbart.

Minstemor lå og krelte, først i mi seng, så sammen med meg i hennes seng, så i mi seng - til klokka var rundt SEKS!!! Lys våken var hun i over fire timer - og pratet om at "alle barna skulle kle seg ut"!!!!!

PUH!!!

Men det var en strålende liten klovn som kikket på alle de flotte barna i barnehagen i dag, og som gledet seg over karnevalet :-)

Fortsetter under...

Her har de karneval på SFO i dag, og "prinsesse-feen" min på 6-år var klar til oppsetting av hår, fem over sju i dag tidlig.

Jeg prøvde å si at håret kanskje kom til å falle ned i løpet av skoledagen, SFO-dagen begynner jo ikke før 12.30 her, men neida, håret måtte styles klart :o)

Mine sov heldigvis natten igjennom, men kvart over seks var det en lys våken fireåring inne på rommet vårt og hoppet av fryd med tanke på at hun og lillebror skulle kle seg ut.

Karneval er flott!

...og hos oss har bhg og SFO karneval samtidig - og begge barna ville ha samme kostyme. En superhappy storesøster har med Pegasusenhjørning kostymet på skolen, og en missfornøyd lillesøster skulle (/#"/&")#= ikke være elefant, nei!

...og hos oss har bhg og SFO karneval samtidig - og begge barna ville ha samme kostyme. En superhappy storesøster har med Pegasusenhjørning kostymet på skolen, og en missfornøyd lillesøster skulle (/#"/&")#= ikke være elefant, nei!

Slik ble det her også. Jeg hadde laget et dyrekostyme som jeg tenkte de kunne dele, men det gik jo ikke. Lillebror fikk derfor Batman-dress fra butikken, var forsåvidt like glad han, men jeg som hadde lagt ned mange timers arbeid i kostymet hadde gjerne sett at det ble brukt to ganger ;o)

Annonse

Jentene var seeeent i seng i går, men like fullt oppe før 7 i dag - og kjempespente på karneval!

Personlig sendte jeg Pocahontas og en dronning (med slør!) i barnehagen i dag, der ble vi møtt av hekser og Pippi og Kaptein Sabeltann og et par krokodiller. Og et adrenalinnivå jeg er veldig glad jeg ikke skal ha rundt meg i dag.

Det er så gøy når de gleder seg så voldsomt til noe, blir nesten litt rørt, jeg...

Slik ble det her også. Jeg hadde laget et dyrekostyme som jeg tenkte de kunne dele, men det gik jo ikke. Lillebror fikk derfor Batman-dress fra butikken, var forsåvidt like glad han, men jeg som hadde lagt ned mange timers arbeid i kostymet hadde gjerne sett at det ble brukt to ganger ;o)

Lillebror bruker det til neste år.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...