Gå til innhold

nav:jeg=engangssnad, far=egen perm

Anbefalte innlegg

Surra bare ho dama nå eller?

Stole på det? Jeg tar ut enggangsstønad nå...søke senere når vi vet, om fars egen permisjon og jeg er ute i mine fulltidsstudier fra høsten...har hørt det ikke går, og er redd for å søke engangsstønad og ødelegge for at pappan ikke får noe plutselig!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266894-navjegengangssnad-faregen-perm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prinsessemamma

Som jeg skrev til deg i den andre tråden så vet jeg at dette stemmer (altså far får ta ut permisjon _og_ du får engangsstønad) fordi dette gjorde vi senest i 2006. Jeg fikk engangsstønad, og når jeg gikk tilbake til fulltids studier tok pappan lønnet permisjon i 2,5 mnd)

Som jeg skrev til deg i den andre tråden så vet jeg at dette stemmer (altså far får ta ut permisjon _og_ du får engangsstønad) fordi dette gjorde vi senest i 2006. Jeg fikk engangsstønad, og når jeg gikk tilbake til fulltids studier tok pappan lønnet permisjon i 2,5 mnd)

takk prinsessemamma!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...