Gå til innhold

Lille "guttejenta" mi ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Så bra at gutten din var prinsesse!

Det er synd at det er lettere for jenteforeldre å påvirke jentene til å velge "guttete" kostymer, enn det er for gutteforeldre å velge "jentete" kostymer... I

Det maskuline har dessverre alltid hatt høyere status enn det feminine - i alle aldre.

Fortsetter under...

Så tøft!

Min yngste har vert prinsesse i en uke nå... hun vurderte en stund å være klovn...men nei! Ibhg var det noen jenter som var kapt sabeltann, en ridder og flere bamser.

Egentlig rart, hun er egentlig tøffere enn toget og elsker bla dragracing og rally.

Min eldste var aldri prinsesse, og sønnen min har aldri vert glad i å kle seg ut.

Så tøft!

Min yngste har vert prinsesse i en uke nå... hun vurderte en stund å være klovn...men nei! Ibhg var det noen jenter som var kapt sabeltann, en ridder og flere bamser.

Egentlig rart, hun er egentlig tøffere enn toget og elsker bla dragracing og rally.

Min eldste var aldri prinsesse, og sønnen min har aldri vert glad i å kle seg ut.

Jeg skjønner at det er jeg som synes dette er uvant. De to eldste var nemlig rosa prinsesser fra to til ca femårsalderen. Siden minsten naturlig nok blir påvirket av søstrenes feminine sider, så har jeg automatisk tenkt at vi har fått en prinsesse til ;-)

På den annen side har jeg alltid tenkt at dersom minsten var gutt, så hadde vi helt klart sagt at det var stor forskjell på jenter og gutter...

Men en ting er sikkert - Rosa er uansett yndlingsfargen ;-)

Jeg skjønner at det er jeg som synes dette er uvant. De to eldste var nemlig rosa prinsesser fra to til ca femårsalderen. Siden minsten naturlig nok blir påvirket av søstrenes feminine sider, så har jeg automatisk tenkt at vi har fått en prinsesse til ;-)

På den annen side har jeg alltid tenkt at dersom minsten var gutt, så hadde vi helt klart sagt at det var stor forskjell på jenter og gutter...

Men en ting er sikkert - Rosa er uansett yndlingsfargen ;-)

Kanskje hun har fått prinsesseoverdose?

Jeg har i allefall rosa og prinsessoverdosesymptomer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...