Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

8

• Patsi

5

• jubalong70

4

• Solsikkefrø

2

Hvilke type navn liker du da?

Eirik,Erik,Rune,Daniel, Christian, Chrisander(Gresk, ikke fåfunn), Emilian, Henning, Morten, Joakim.

Og så jeg som var overbevist om at dette Chrisander var et konstruert navn...

Har aldri hørt det i Hellas, men googlet litt nå, og fant etter hvert at den greske varianten da er Hrisanthos/Chrisanthos.

Er vel et stykke igjen før det blir et navn på vår liste her allikevel, men artig å lære!

Har mer lyst på Jakob jeg, inspirert av verdens søteste lille 4-årige greske gutt, Jakovo(s). Men mannen min er ikke helt med på det, så det blir nok noe annet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266992-guttenavn/#findComment-2153424
Del på andre sider

Annonse

Gjest LOTUS78

Og så jeg som var overbevist om at dette Chrisander var et konstruert navn...

Har aldri hørt det i Hellas, men googlet litt nå, og fant etter hvert at den greske varianten da er Hrisanthos/Chrisanthos.

Er vel et stykke igjen før det blir et navn på vår liste her allikevel, men artig å lære!

Har mer lyst på Jakob jeg, inspirert av verdens søteste lille 4-årige greske gutt, Jakovo(s). Men mannen min er ikke helt med på det, så det blir nok noe annet...

Det var Moraki som fortale meg det, men husker ikke hva navnet betydde. Det er ca 60personer som heter det i Norge, så det er ikke noe navn på navnetoppen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266992-guttenavn/#findComment-2153435
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...