Pus123 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Noen som har noen gode forslag? sliter litt.. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hvilke type navn liker du da? Eirik,Erik,Rune,Daniel, Christian, Chrisander(Gresk, ikke fåfunn), Emilian, Henning, Morten, Joakim. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Eirik Bent Ståle Steffen Roar Morten Stian Jonas Vetle Benjamin Mathias 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hvilke navn liker du da? Korte, lange, gammeldagse, nye, topp10, ikke topp10..?? Selv synes jeg Simen er fint. Ole, Olav, Nikolai.. ja, det stoppa det opp gitt. Guttenavn er vanskelig. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hvilke type navn liker du da? Eirik,Erik,Rune,Daniel, Christian, Chrisander(Gresk, ikke fåfunn), Emilian, Henning, Morten, Joakim. Og så jeg som var overbevist om at dette Chrisander var et konstruert navn... Har aldri hørt det i Hellas, men googlet litt nå, og fant etter hvert at den greske varianten da er Hrisanthos/Chrisanthos. Er vel et stykke igjen før det blir et navn på vår liste her allikevel, men artig å lære! Har mer lyst på Jakob jeg, inspirert av verdens søteste lille 4-årige greske gutt, Jakovo(s). Men mannen min er ikke helt med på det, så det blir nok noe annet... 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det var Moraki som fortale meg det, men husker ikke hva navnet betydde. Det er ca 60personer som heter det i Norge, så det er ikke noe navn på navnetoppen. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Og så jeg som var overbevist om at dette Chrisander var et konstruert navn... Har aldri hørt det i Hellas, men googlet litt nå, og fant etter hvert at den greske varianten da er Hrisanthos/Chrisanthos. Er vel et stykke igjen før det blir et navn på vår liste her allikevel, men artig å lære! Har mer lyst på Jakob jeg, inspirert av verdens søteste lille 4-årige greske gutt, Jakovo(s). Men mannen min er ikke helt med på det, så det blir nok noe annet... Det var Moraki som fortale meg det, men husker ikke hva navnet betydde. Det er ca 60personer som heter det i Norge, så det er ikke noe navn på navnetoppen. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det var Moraki som fortale meg det, men husker ikke hva navnet betydde. Det er ca 60personer som heter det i Norge, så det er ikke noe navn på navnetoppen. Feil,skulle til Gemini. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det var Moraki som fortale meg det, men husker ikke hva navnet betydde. Det er ca 60personer som heter det i Norge, så det er ikke noe navn på navnetoppen. OK Fant betydningen på dinbaby.com sin navneguide: Sammensatt av Christian 'kristen' og Anders, 'mann, mandig' 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker trauste og klassiske navn, så her kommer mine forslag: Johannes, Sigurd, Erling, Erland, Håvard, Harald, Olav, Ola, Johan, Kristian, Hallvor. 0 Siter
Gjest Boys Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker trauste og klassiske navn, så her kommer mine forslag: Johannes, Sigurd, Erling, Erland, Håvard, Harald, Olav, Ola, Johan, Kristian, Hallvor. Hehe...har tre gutter og to av navnene er på listen din 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hehe...har tre gutter og to av navnene er på listen din Så god smak i navn du har, da 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker veldig godt Johannes, dernest Linus, som jeg ville at Snuppa skulle hete om hun ble gutt - dette var før Linus i Svingen da. ) Morten er også et navn jeg alltid har vært svak for. Herman og Jakob er også fine synes jeg. Iver og Elias også. 0 Siter
Gjest Boys Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Så god smak i navn du har, da Ja, jeg vet... 4 flotte, gamle navn har vi funnet til ungene 0 Siter
labine Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker trauste og klassiske navn, så her kommer mine forslag: Johannes, Sigurd, Erling, Erland, Håvard, Harald, Olav, Ola, Johan, Kristian, Hallvor. Begge gutta min + fetteren dems står på lista di 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker Petter, Adam, Ola, Jesper, Kasper, Mattis, Lukas, Herman, Jacob, Oliver, Kristian, Tomas. Utrolig mange fine navn i grunnen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Aksel/Axel Viljar Gard Linus Erland Erling Bastian 0 Siter
Gjest noen navneforslag Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hans, Arne, Stig, Knut, Tor, Johan, Jan, Erlend, Øystein, Øyvind, Gjermund, Arve, Bjørn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Begge gutta min + fetteren dems står på lista di Godt det er flere med god smak 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.