Gå til innhold

Gutten min har blitt en annen..

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Det var jo en litt teit overskrift kanskje.. men det er jo som å ha en annen unge i hus. Han hadde jo tendenser til kolikk, med hyl og skrik i 2-4 timer hver kveld. Jeg har gjort litt tiltak, som å slutte å drikke melk, gir han melkesyrebakterier og i går var vi hos kiropraktor.

Før: knerten var veldig krevende på dagtid, da han var våken skulle han ikke ligge alene, klagde og maste mye, hadde problemer med å få sove, og visste vel ikke helt selv hva han ville. Var veldig slitsomt å være alene med begge barna pga dette, da eldste på 19 mnd ofte krever at jeg har 2 armer ledig. Ofte sto jeg med han sutrende/skrikende i arma og hun som sutra og rev meg i buksebena. På kveldstid satte han igang med utrøstelig hylskriking og holdt det gående noen timer. Han vekte av og til storesøster. Fikk roet han og fikk han til å sovne i senga mi til slutt.

Nå: Han er stille og rolig og fornøyd. Kan ligge i vippestolen sin våken lenge, og sovner hvis han føler for det. Selv om han er sulten klarer han å vente litt uten å lage leven sånn at jeg får ordet opp ferdig med eldstemann. Han kan ligge på armen eller brystet på magen og bare kose. I går la jeg han våken i sin egen seng og han sovna der uten noe tull. Jeg var vel inne hos han en gang eller to for å rette på smokken.

SÅÅÅ deilig da!! Det er jo en helt annen tilværelse! Så deilig det er uten det stresset og maset og hylingen! Så deilig det er å kunne gå på do uten å skynde seg som bare av det, så deilig det er å kunne kose og leke med eldstemann i mer enn 2 sekunder! Så deilig det er å ha litt tid for seg selv på kvelden!

Takk alle for gode råd og tips. Ikke vet jeg hva som har hjulpet og ikke, men det bryr meg ikke så lenge resultatet har blitt som det har blitt, men har nå troen på at kiropraktoren gjorde det største utslaget. Knerten hadde visst en låsning i bekkenet sitt blandt annet.

God helg til dere alle!

Gledelig oppdatering fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267005-gutten-min-har-blitt-en-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjenner den følelse ja - det er vidunderlig! :o)

Snuppa var blid og grei hele dagen da vi var alene hjemme hun, men omtrent da pappa og bror kom hjem i 16-tiden brøt det løs... Hun hylskrek helt til kl. 23 hver kveld. Var vidunderlig da akupunkturen hjalp og ungen ble en annen over natta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...