Mamma, 34 år Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jeg har en datter på 2 år og 9 mnd. De siste gangene hun har vært syk (3-4 ganger siste 6 mnd) har sykdomsforløpet vært litt spesielt. Det har strukket seg over 2-3 uker, startet med feber om kvelden (38-39,5 grader), for å være helt pigg neste dag. Etter noen dager har hun igjen fått feber på kvelden. Almenntilstanden er bra når hun har feber. To av gangene kom forkjølelsessymptomene etterhvert, en uke etter første feberkveld. De andre gangene har det vært snørr tidligere i sykdomsforløpet. Ved to tilfeller har det endt med halsbetennelse og antibiotika, de andre gangene med forkjølelse. Det jeg ikke liker er feberen som kommer og går såpass ofte og tilsynelatende ,for meg, uten grunn. Er dette normalt? Eller burde vi undersøke dette nærmere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267105-feber-som-kommer-og-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.