Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ..Jeg er en 30 år gammel kvinne ikke norsk,Jeg har to små barn,alene mor..Stor sett er jeg alene med ungene mine.Jeg har ingen familie i Norge og barne faren er en annen historie..som jeg sa så har jeg vokst opp veldig strengt , mye vold og hyling.Mora mi var veldig voldlig mot meg hverdag var det det enne eller den andre hun anklaget meg for me..Jeg er glad at jeg er mor nå og jeg er motsatt av min mor.Jeg har hele livet mitt hatt mye sinna og frustasjoner.Noen ganger kan jeg også bli sinna og jeg sliter med det.Heldigvis at jeg rømte fra min mor da jeg var 15 år.Halv parten av mitt liv bor jeg i Norge.Jeg prøver å sette grense å ikke ødelege ungene mine å være alt for overbeskyttet eller.Det jeg lurer på er hvordan kan jeg gi ungene mine et verdig liv som er full av harmoni og livslyst.Finnes det noe kurs om oppdragelse av barn, for jeg veit ingenting om det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267140-barne-oppdragelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...