Gå til innhold

Spanske klesstørrelser baby/barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171885428' post='3537267]

Er det luestørrelse, eller?

Neida, vanlige babyklær. Forholdsvis stor størrelse, en del større enn str. 68.

Fikk disse i gave fra svigers, kjøpt på en ferie på Gran Canaria nylig.

Jeg vet ikke hva 39 tilsvarer, men nå tok jeg en kikk i skapet til lillefrøkna her, for der var en arvekjole fra storesøster i str. 39 som hun fikk fra Spania.

Hun brukte den den sommeren hun var 8-9 mnd. Hun var omtrent akkurat på gjennomsnittet stor baby.

Når jeg ser på den nå og legger den inntil kjoler i str 74 er de ganske like, men mulig denne spanske har krympa litt i vask også, så kanskje det tilsvarer 80.

Annonse

Jeg vet ikke hva 39 tilsvarer, men nå tok jeg en kikk i skapet til lillefrøkna her, for der var en arvekjole fra storesøster i str. 39 som hun fikk fra Spania.

Hun brukte den den sommeren hun var 8-9 mnd. Hun var omtrent akkurat på gjennomsnittet stor baby.

Når jeg ser på den nå og legger den inntil kjoler i str 74 er de ganske like, men mulig denne spanske har krympa litt i vask også, så kanskje det tilsvarer 80.

Tusen takk!

74 kan nok kanskje stemme, eller 80 ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...