Gå til innhold

Hvordan feiret dere 8 års dagen??

Anbefalte innlegg

Gjest just4fun

Vil bare vite hvordan deres barn feiret 8 års dagen??

Føler at fler og fler velger å ikke ha det hjemme, men legger det til peppes, lekeland, kino ol.

Det blir litt dyrt syns jeg, i alle fall hvis de skal be alle de har lyst til...

Hvis dere feiret annet sted enn hjemme hvor da? Og hvor mange barn var invitert??

Hvis dere feiret hjemme, hva gjorde dere? Opplegg? Tema bursdag?

Kanskje jeg får noen tips???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267207-hvordan-feiret-dere-8-%C3%A5rs-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aisha1365380364

Jeg har ikke så store barn enda, men datteren vår ønsket å feire fireårsdagen sin på lekeland. Da fikk hun invitere færre barn enn hva vi ville gjort på et selskap hjemme, og det syntes hun var helt ok. Egentlig var det veldig greit, siden alle barna som kom var venner ble det ikke noe bråk eller krangling. Men jeg ser jo at det blir verre da de går på skolen, og helst skal be alle av samme kjønn.

Vi feiret 8-årdagen hjemme på tradisjonelt vis. Pølse med brød, sjokoladekake, muffins, pepperkakehus og godteposer.

Ikke no tema hos oss.

Noen av vennene er jo her bare i bursdag. Jeg synes det er koselig at de får besøke hverandre hjemme. Lekeland blir litt upersonlig.

Hvis barna derimot bare ønsker å be noen få, som flyr inn og ut av huset ellers også, kunne jeg godt sendt dem på lekeland.

7 års dagen var bowling bursdag, 8 års dagen valgte vi å feire hjemme uten tema. Og det gik strålende det også :)

Veldig populært med pyjamas bursdager, her for tiden.

9 års dagen ønsker hun å feire i svømmehallen, og det ordner vi nok. Hvis alle har blitt svømme dyktige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...