Gå til innhold

mindre dager i barnehage?

Anbefalte innlegg

Gjest nå er jeg usikker

vi har nå full plass i bhg til vår sønn på snart 4 år.

jeg jobber mindre nå enn før og jobber mye kveld slik att mann min er hjemme.eldstemann er i skolen men hjemme fra 12 eller 13..

nå lurer jeg på og gå ned på plass fra 100 til 50 %

er det dumt av oss når vi først er heldig og har full plass..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267211-mindre-dager-i-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

punky brewster

3 dager i uka blir 60 prosent plass.

Det er forskjell på barn for noen går det greit å gå redusert plass, mens for andre faller de litt ut av gruppa. Det er noe med å bli regnet med. Jeg ville ikke likt å hatt en kamerat som bare var der to eller tre dager i uka, men som sagt for noen barn fungerer redusert plass fint.

Et annet alternativ er å ha barnet på full plass, men la det gå kortere dager, bli tidligere hentet og ha fri innimellom.

Annonse

Jentene våre gikk lenge på 60% plass i barnehagen, og det var kjempekjekt. Da hadde vi 2 dager i uka der vi tok det roligere. Og så fikk de leke med barnehagevennene sine 3 dager i uka.

Så så lenge du antar at du fortsetter å jobbe som du gjør, så ville jeg absolutt valgt å få litt mer tid sammen med ham :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...