Gå til innhold

Aktiviteter med 16 mnd gammel gutt???

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig fantasi

Sønnen min på 16 mnd har ikke barnehageplass på mandager og da er jeg hjemme med ham, men er så dårlig til og finne på ting.Tror vi kjeder oss begge to.Noen forslag på hva vi kan finne på??Hva kan vi gjøre inne?Vi er gjerne ute så kom gjerne med uteaktiviteter også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267333-aktiviteter-med-16-mnd-gammel-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter er noen mnd eldre enn ditt barn, og hun gjør alt det jeg gjør. Hun liker å vaske vasken på badet f.eks. Litt vann og en klut, og hun får plaske og vaske, mens jeg rydder og skurer badekaret. Radioen står på, og hun "synger" med *hehe*

Bake boller, ake, gå tur. Hun går langt på egen hånd, og triller gjerne en dukkevogn, det er stas.

Bygge klosser, leke med biler og garasje. Hun liker å kle på seg, kle av-kle på. Rommet hennes seg bomba ut når hun får holde på (og dette er bare forsmaken på hvordan det skal bli i årene framover...) *gisp*

Se i bøker, kommentere det hun ser.

småbarnstrim/babytrim kanskje? Det har blitt meg fortalt at det finnes lekerom for barna i forbindelse med mammatrim. Men også trim sammen med barna. Men jeg vet ikke om det gjelder hele landet. Verdt å undersøke kanskje?

Ellers så ville jeg sett på hvilke leker man lærer noe av/med. Puslespill, puttihull-sak mm Sang, gjemsel. Og så er det veldig morro med grytekonsert av og til :)

Eller rett og slett ikke stresse, men ta dagen som den kommer. Barnemassasje? Det å ta på, stryke på barnet eller hverandre er jo koselig. Minaline sier masse bra.

Gjest the one and only

jeg har heller ikke barnehage til mine to eldste på 2.5år og 1.5år. har en jente til på 1mnd og jeg må nesten ut for å få litt pause fra ungene hjemme. jeg drar de med på lekeplasser og turer i parkene rundt oss.

huske på at de er fantasifulle og leker med alt de har rundt seg. også andr barn som er på lufteturer:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...