Gå til innhold

Foreldre som absolutt må kjøre sine barn helt til skoledøren!

Anbefalte innlegg

Hmm, ja da kommer vi fra samme sted :-)

Har du barn?

Jeg bor ikke der nå, har flyttet bort for å studere.

Rart å "møte" noen her som bor i min hjembygd!

Føles litt rart å treffe sambygdinger her inne ja;)

Har 3 barn;)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tula

3

• Gemini

2

• morsan

2

• jubalong70

1

Mest aktive i denne tråden

"Det går jo an å skilte med enveiskjøring, og ha "gjelder ikke kjøring til privat eiendom" under, det har jeg sett noen steder."

Det tviler jeg sterkt på. For det første betviler jeg lovligheten av et slikt skilt, og for det andre vil det være teknisk umulig å kontrollere. Så det vil bare resultere i kaos.

Det går iallefall an å sette sånn tekst under "forbudt for motorvogn", det har jeg sett flere steder.

Hjemme hadde vi "eget" skilt. Forbudt-for-motorvogn + "Gjelder ikke kjøring til nr 9" - og det var huset vårt :-)

Gjest også en mamma

Det går iallefall an å sette sånn tekst under "forbudt for motorvogn", det har jeg sett flere steder.

Hjemme hadde vi "eget" skilt. Forbudt-for-motorvogn + "Gjelder ikke kjøring til nr 9" - og det var huset vårt :-)

Ja, det gjør det. Men ikke på envegskjøring. Det er farlig å tillate trafikk mot envegskjøring.

Forbudt for motorvogn brukes gjerne der hvor man ikke vil ha biltrafikk, f.eks. som en del av gangveg eller noe sånt, og der kan det tillates innkjøring for f.eks. enkelte kjøretøy eller til enkelte eiendommer. Men om det virker er jo et annet spørsmål. :-) Hvis vegen går der, og folk vil bruke den, så er det svært vanskelig for politiet å håndheve et slikt skilt, og av den grunn er politiet ofte tilbakeholdne med slike skilt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...