Gå til innhold

besøk av barn med brennkopper

Anbefalte innlegg

Å joda, du kjenner ikke min søster. Den minste ting får henne sint. Vi har derfor sjelden kontalt lenger. Etter mobilen kom slenger hun fra seg all dritt på den og sender rundt....Veldig hyggelig.

Alle må veie hvert ord som blir sagt til henne. Ellers får vi høre det.

Skjønner ikke at det går an å bli så full av seg selv. Er hun oppdratt anerledes enn deg/andre søsken?

Fortsetter under...

margerita1365380476

Skjønner ikke at det går an å bli så full av seg selv. Er hun oppdratt anerledes enn deg/andre søsken?

nei hun er ikke det, men hun elsker å lage bråk. mine foreldre er skilt og hun er ikke venner med noen av dem, de siste årene har ikke vi vært bestiser akkurat. Var mye bedre før hun fikk mobil og sendte meldinger. Nå er det så lett å bare sende dritt. Jeg lar være å lese mesteparten.

Det beste er å ikke ha kontakt, men det er jo trist for barna som er søskenbarn og jevngamle og de spør etter hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...