Gå til innhold

Jeg fikk plass - oppfølging

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar til alle som svarte :)

Siden lillemann også måtte være tilstede var det ikke aktuelt å gjøre så mye ut av det på gulvet.

Men vi hadde buffet, og så fikk de sette seg akkurat der de ville. Noen satt på kjøkkenet (der buffeten var), noen i sofaen og noen på gulvet.

De virket veldig tilfredse, og vi hadde bare 1 uhell der en sjokoladekake falt med glasursiden ned.

Nå er alt overstått. Lillemann har endelig fått kommet i seng, og mormor leser for slitne jenter.

I morgen blir lillejenta mi 6 år. Fatter og begriper ikke hvor tiden har blitt av!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267480-jeg-fikk-plass-oppf%C3%B8lging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 6-åring! Det går unna, ja.

minste min ble 5 i januar, og jeg tar meg stadig i å tenke at " hun er jo så liten", mens storebroren var kjempestor da han var 5 år. Snodig.

Ja, det er rart med alder. Det er veldig relativt :)

Men en ting er sikkert, og det er at det er kjempemorsomt å bli 6 år. Hun er så stolt at hun nesten sprekker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...