Gå til innhold

Skøyter på skolen - hjelm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172056960' post='3540628]

Størstemann her går i 1.klasse og er aktiv på skøytebanen. Han har en hockeyhjelm. Ikke den enkleste sorten, for den dekker ikke bakhodet godt nok. Jeg kjøpte en hjelm som går lengre ned mot nakken med gitter, og skrudde av selve gitteret (ingen andre har med gitter osv...)

Den kosta 339,-

Det var vel de hjelmene jeg så på først og syntes de var for dyre. :o/ Men da han kom med den mørke rosa var den bare sååå fin at jeg ikke klarte å styre meg, selv om den kosta 200,- mer... *Stønn* Snuppa var meget fornøyd da! :o)

Har ikke peiling på om det er påbudt nå,- men det var det ikke for et-par år siden. Ingen hadde.

Hvis alle har det (og det har de vel hvis det er påbudt) er det jo greit,- det er verre å være den moren som er mest hysterisk,- eller rettere sagt,- å være ungen til den mest hysteriske ;-)

Har ikke peiling på om det er påbudt nå,- men det var det ikke for et-par år siden. Ingen hadde.

Hvis alle har det (og det har de vel hvis det er påbudt) er det jo greit,- det er verre å være den moren som er mest hysterisk,- eller rettere sagt,- å være ungen til den mest hysteriske ;-)

Det var Snuppa selv som hevdet at de måtte ha hjelm og at alle andre har. Det stemmer nok for broren i tredje sier det samme. :o9

punky brewster

Jeg skrev vel 599,-. :o) Den er av merke Frost (?), så veldig bra ut og den satt godt også. G-sport har en hel serie i dett emerket, med klær, ski, skisko og hjelmer, snøbrett også tror jeg.

den har jeg til jentungen også med matchene slalomski og briller:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...