Gå til innhold

Når det snakkes om jentegutter :)

Anbefalte innlegg

Gjest girasol

... men jeg vil likevel hardnakket hevde at gutten min ikke er noen jentegutt for det altså! :o) Men hør da:

Samtale mellom bhg.ansatt og knærten:

Knærten: Hvem er det som blir tre år snart?

Bhg.ansatt: Ja hvem er det? Er det...? vet du, jeg har valgt ut noen fargerde ark til krona di. De kan vi se på i mårra, så kan du bestemme hvilken farge du vil ha!

Knærten: Jeg vil ha rosa!!

Bhg.ansatt: Jaha... det var ikke en av de fargene jeg hadde valgt ut, men det er klart du skal få rosa krone!

Knærten: Ja! Jeg vil ha rosa! For du skjønner at da kommer jeg til å bli veldig, veldig glad!!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267521-n%C3%A5r-det-snakkes-om-jentegutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Var selv ganske guttete, jeg...

Så flott!

Guttungen min syntes rødt var den fineste fargen helt til han begynte på skolen og ble stor og tøff. Han elsket en cerise-rød joggedress tanta hans kjøpte til ham da han var 2 bl.a. Nå synes han blått er finest...

Hehe....

Poden min (snart 6) har bestandig vært fascinert av glitter og stas og såkalte "jentefarger". Men her en dag proklamerte han høytidelig at lilla ikke var yndlingsfargen hans lenger - så han begynner vel å bli stor...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...