Gå til innhold

Lekesenter og influensatid

Anbefalte innlegg

Gjest Bærumen

Er det stor fare for å bli smittet av influensa om vi nå drar på et lekesenter som f.eks hoppeloppeland nå tror dere? Vi har vinterferie nå. Tenkte å dra en tur i morgen. Men tenker at på et sånnt sted så er det vel sikkert mye smitte i ballene og der er jo alltid så mange barn at sjngsen er vel kanskje høye for å bli msittet. Kanskje ikkeverdt å ta turen. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267575-lekesenter-og-influensatid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var der å feiret 5 års dagen til minste jenta i helgen. Mange forkjølete barn og mange ikke.

Sjansen for å bli smittet der vil jeg tro er ganske stor, men det er det vel i grunn alle steder nå, skal man tro media i allefall.

Jeg ville ikke latt dèt være grunnen til å ikke dra.

Ha en fortsatt fin vinterferie!

Sjansen for å bli smittet der er vel omtrent som sjansen for å bli smittet i barnehagen eller ved å ta i handlevognene på butikken, vil jeg tro.

Med andre ord: Så lenge man har god håndhygiene og tar normale forholdsregler, er det liksom ikke så mye mer å gjøre, med mindre man vil isolere seg helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...