Gå til innhold

Stakkars!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det grusomt for en mor å bli fratatt barnet sitt, men det ligger helt sikkert gode grunnen til det. At velger å sparke og slå mens hun holder fast et nyfødt barn sier jo at hun ikke er helt go da.. Hun burde heller overlatt barnet sitt, og gjort sitt beste for å få det igjen.

En venninne av meg var narkoman da hun ble gravid, og det var snakk om fosterfamilie hvis hun ikke ble nykter på flekken. Hun holdt seg, og bor nå med faren og barnet og har det flott. Er noe med hva man gjør ut av livet sitt. Det meste i livet er et valg. Moren kunne valgt å beholde barnet sitt med annen adferd, selv om jeg ikke vet hva årsaken er til at de tok barnet. Stakkars barnet sier nå jeg også..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267601-stakkars/#findComment-2160533
Del på andre sider

Gjest mammilammi

Heldig det barn som får en sjans til ikke å tilbringe de første leveårene sine i ødeleggende miljø - når bv da først griper inn etter noen år, så er et sånt barn veldig skadet. Blir de fjernet fra foreldrene ved fødselen, så er det store sjanser for at de får et godt liv hos nye foreldre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267601-stakkars/#findComment-2161305
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...